Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی آجودانی رئیس کمیته اسکیت سرعت استان سمنان گفت: : دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان در چند مرحله برگزار می‌شود، اولین مرحله از لیگ اسکیت سرعت استان در هفته دفاع مقدس و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت باشگاهی و در مسیر‌های مستقیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اولین مرحله لیگ اسکیت سرعت استان به صورت باشگاهی و غیرتجمعی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور ۱۱۰ ورزشکار در شهرستان‌های سمنان، دامغان و مهدیشهر و با حضور ۶ تیم باشگاهی برگزار شد.

رئیس کمیته اسکیت سرعت استان سمنان اضافه کرد: ۱۱۰ورزشکار به تفکیک ۶۰ ورزشکار دختر و ۵۰ ورزشکار پسر در این مرحله از مسابقات اسکیت سرعت استان شرکت کردند، در این مرحله از مسابقات از ۶ باشگاه فعال استان در قالب ۱۰تیم رکوردگیری انجام و پس از بررسی با بازیکنان سایر تیم‌ها نفرات برتر معرفی شدند.

آجودانی با بیان اینکه دور دوم و سوم لیگ اسکیت سرعت استان سمنان در ماه‌های آینده برگزار می‌شود افزود: منتخبین رده سنی (۱۳۸۴ به پایین) به تمرینات تیم استان جهت اعزام به مسابقات آبان ماه انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اسکیت مسابقات استانی اسکیت سرعت استان سمنان لیگ اسکیت سرعت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد