Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:48:47 GMT

عوار خیلی چیزها را برای آرسنال به ارمغان می آورد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۱۵۴

عوار خیلی چیزها را برای آرسنال به ارمغان می آورد

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر شایعه حضور «حسام عوار» از المپیک لیون در آرسنال قوت گرفته است. انجام این انتقال می تواند باعث خوشحالی بازیکنان تیم قدیمی شهر لندن از جمله پیرامریک اوبامیانگ شود. این گلزن تکنیکی در مصاحبه با نشریه مترو «عوار» را تشویق به حضور در تیمش کرد.

او گفت: امیدوارم انتقال او انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون حسام عوار به آرسنال کیفیت می بخشد.عوار بازیکن بسیار خوبی است. امیدوارم خوش شانس باشیم که چنین بازیکنانی را در تیم مان داشته باشیم.

اوبامیانگ ادامه داد: اطمینان دارم که او می تواند چیزهای زیادی را برای ما ارمغان بیاورد. امیدوارم او از لیون به سمت ما حرکت کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آرسنال لندن المپیک کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با حضور پرشور هواداران باواریایی‌ها آغاز شده است.

دور رفت در ورزشگاه امارات با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در شبی که هواداران بایرن مونیخ به دلیل آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا به درون زمین چمن در دیدارهای قبلی از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند و بایرن بدون حضور هوادارانش موفق به کسب تساوی شد.

در همان زمان هواداران باشگاه مونیخی به تصمیمات یوفا اعتراض داشتند و اشتباه داور بازی رفت و نگرفتن پنالتی به سود بایرن باعث شد اعتراضات بایرنی‌ها به یوفا به اوج خود برسد.

در بازی امشب مقابل آرسنال، آنها با بنری جنجالی به یوفا پاسخ دادند. این هواداران که آتش‌بازی معروف‌شان را در این بازی هم اجرا کردند، در این بنر خطاب به یوفا نوشتند: «ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • ارسال پول به چین چگونه است ؟
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • ارمغان طروات بهاری با بارش باران
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس