Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:44:16 GMT

برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین در قم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۲۹۴

برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین در قم

ایسنا/قم ثبت نام آزمون تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین (متعلق به سازمان تامین اجتماعی) از پنج شنبه ۳ مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

علی حسینی، معاون جهاد دانشگاهی استان قم، در گفت وگو با ایسنا گفت: شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشور، به صورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این آزمون جهت جذب و به کارگیری 1422 نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی در کشور برگزار می‌شود که 3 نفر از این تعداد به عنوان کمک پرستار (بهدار) در استان قم مشغول به کار خواهند شد.
وی ادامه داد: آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)،متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و ...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) برگزار می شود.
حسینی ابراز کرد: کارت شــرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و چاپ بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز روز جمعـه ۲ آبـان‌مـاه ۱۳۹۹ در تمام مراکز اسـتان ها برگزار می شود؛ همچنین دارندگان مدارک کمک پرستاری و تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی به شرط احراز شرایط می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تامین نیروی انسانی جهاد دانشگاهی متصدی خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: ۸۲ اکیپ عملیاتی نوروزی به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار در استان فارس به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات عید و به ویژه شرایط نامساعد جوی همواره جهت تامین برق پایدار و مطمئن درحال تلاش بوده تا برق رسانی بدون وقفه ادامه داشته باشد.

حمیدرضا کریمی فرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت انرژی برق، شرکت توزیع نیروی برق استان با بهره گیری از همه ظرفیت‌های فنی و عملیاتی شامل همکاران، نیرو‌های اجرایی و خودرو‌های عملیاتی همواره در حالت آماده باش بوده و وظیفه خدمت رسانی به مشترکان برق در سراسر استان را بر عهده دارند.

وی به بارش‌های بهاری و وزش باد در ایام نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود بارندگی‌های نسبتا شدید و وزش باد به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان، خوشبختانه با تلاش جهادی و مسئولیت پذیری ایثارگران صنعت برق، مشکلات مرتفع و خطوط شبکه توزیع نیروی برق استان فارس هم اکنون پایدار است.

کریمی فرد با تصریح اینکه در حال حاضر ۸۲ گروه عملیاتی با ۱۶۴ سیم‌بان راننده، ۸۲ دستگاه خودرو مجهز عملیاتی و ۱۸ گروه ویژه خط گرم در سطح استان، به طورکامل توانایی مدیریت بحران و رویارویی با شرایط نامساعد جوی را دارند، افزود: علاوه بر اکیپ‌های اتفاقات شبکه، تلفن ۱۲۱ نیز به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکان با شرکت برای رفع هرگونه مشکلی در تأسیسات و تجهیزات شبکه برق آماده پاسخگویی به صورت شبانه روزی به مشترکان است.

دیگر خبرها

  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • ۱۰ برنامه محوری سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای تحقق شعار سال