Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:19:22 GMT

بارش های رگباری مهمان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۳۳۴

بارش های رگباری مهمان خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه بارش‌های رگباری باران با احتمال آبگرفتگی امروز نیمه شمالی استان را فرا می‌گیرد، گفت: این بارش‌ها همراه با رعد و برق و وزش شدید باد رخ خواهد داد و در مناطق کوهستانی به صورت برفی هم پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در طول امروز دوشنبه پیش بینی شده است، اما در روز سه شنبه هم به صورت پراکنده ادامه دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هوای ۶ درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۳۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.   بیشتر بخوانید برخی از جاده‌های خراسان رضوی لغزنده و بارانی است
سنگچولی بیان کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بجستان و تایباد با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.   او تصریح کرد: از امروز شاهد افت میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی هستیم به طوری که در این مدت کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر استان به زیر صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: میانگین دمای هوای خراسان رضوی ۶ تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

سنگچولی اظهار کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۲ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش دارد و برای روز سه شنبه به ۱۹ درجه خواهد رسید.

انتهای پیام//ف.ش    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی خراسان رضوی وضعیت آب و هوا وزش باد بارش برف و باران خراسان رضوی دمای هوای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، یادآور شد: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه روزهای آخر هفته جاری هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲ و ۲۰ درجه، ابهر چهار و ۲۰ درجه،‌ خرمدره پنج و ۲۰ درجه، آب‌بر ۱۲ و ۲۵ درجه، قیدار چهار و ۱۸ درجه، سلطانیه یک و ۱۹ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد