Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم نویدکیا شب گذشته در برنامه ضربه آزاد صحبت هایی کرد که تحسین هواداران فوتبال را در پی داشت

محرم نویدکیا صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی بر السد را به این تیم و هوادارانش تبریک گفت. مضمون صحبت های سرمربی سپاهان این بود که اگر پرسپولیس از سپاهان بهتر است، بد پرسپولیس را نخواهیم، تلاش سپاهان را بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمله ای که حرفه ای گری را آموزش می دهد.

به گزارش طرفداری، محرم نویدکیا در بخشی از صحبت های خود که بیش تر مورد توجه قرار گرفت، گفت:

پرسپولیس، السد را برد و به مرحله بعد رفت. به همه پرسپولیسی ها تبریک می گویم. وقتی کاری خوب است، باید همه از این کار تقدیر کنند. حتی اگر رقیب باشد، چه اشکالی دارد؟ نیمه دوم را دیدم و پرسپولیس بازی خیلی خوبی کرد. به پرسپولیس، هوادارانش و حتی مردم ایران تبریک می گویم. امیدوارم حتی تا قهرمانی آسیا پیش بروند. هیچوقت دیدگاهم این نیست که چون شرایط خوبی نداشتم، باقی تیم ها هم نداشته باشند! نه، من باید خودم را تغییر بدهم، من باید تیم بهتری بسازم، من باید ایده بهتری بدهم. اگر کسی بهتر از من کاری را انجام می دهد، باید به او تبریک گفت.

این ویدیوی کوتاه از حرف های محرم نویدکیا را لطفا چند بار تماشا کنید، فوتبال ایران به شدت در رقابت های درونی اش نیازمند این تفکر و این ادبیات است. این گفته های نویدکیا با واکنش یحیی گل محمدی همراه شد و علاوه بر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی، سرمربی تیم نیز از نویدکیا تشکر کرد.

طی ماه های اخیر حداقل بین هواداران پرسپولیس و سپاهان شاهد تنش های زیادی بودیم. البته باید گفت باشگاه های دیگری نیز درگیر تنش ها بودند. درگیری هایی که در فضای سال های اخیر فوتبال ایران عادی شده است. مدت ها خبری از دیالوگ های این چنینی (صحبت های نویدکیا) در فوتبال ایران نبود. دیالوگ و حرفه ای گری که می تواند فضا را از تنش خارج و فوتبالی کند.

 

همچنین بخوانید:

 محرم نویدکیا: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

پرسپولیس ایران 1-0 السد قطر / طوفان سرخ همه چیز را درنوردید، السد، ژاوی و تیرهای دروازه را

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان