Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:46:10 GMT

طرح هادی ۱۹۳ روستای زنجان نیازمند بازنگری است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۳۶۲

طرح هادی ۱۹۳ روستای زنجان نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان رضا خواجه‌ای با اشاره به اینکه بازنگری طرح‌های هادی، سند توسعه ۱۰ ساله روستاها است، اظهار کرد: بازنگری در این طرح‌ها با توجه به افزایش جمعیت روستایی و وجود متقاضیان جدید زمین و مسکن برای سکونت در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، که در این راستا بازنگری این طرح در ۲۶۵ روستای استان به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برای هر روستایی با توجه به نیازهای آن یک طرح هادی در نظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: بازنگری طرح‌های هادی با در نظر گرفتن قابلیت‌های توسعه روستایی بوده و ممکن است طرح هادی یک روستا پس از ۱۰ سال بازنگری شود.

خواجه‌ای یادآور شد: بازنگری طرح هادی پس از پایان دوره ۱۰ ساله طرح مصوب قبلی روستا انجام شده یا بر اساس ضرورت‌های مختلف قبل از ۱۰ سال مورد بازنگری قرار می‌گیرد، البته پیشنهادات طرح هادی قبلی روستا در ابعاد محیطی، جمعیتی، اجتماعی و اقتصادی و میزان تحقق‌پذیری آن‌ها نیز باید بررسی و تحلیل شده و تایید شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، اضافه کرد: در صورت تامین اعتبارات، بنیاد مسکن استان زنجان آمادگی لازم را برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی همه روستاهای استان را دارد.

خواجه‌ای خاطر نشان کرد: اجرای طرح هادی شامل عملیات جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت، دیوار ساحلی، پل، جداره‌سازی و سنگفرش است که با توجه به نیاز روستاها، طرح‌های متناسب در محدوده طرح هادی روستا، اجرا می‌شود.

کد خبر 5035031

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل بازنگری طرح بنیاد مسکن طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حصار ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در کهگیلویه و بویراحمد که ده درصد منابع آبی کشور را در اختیار دارد، کشت برنج به صورت معیشتی مسئله اجتماعی مهمی است.

وی بیان داشت: برنامه اصلاح الگوی کشت، یک ضرورت اجتناب ناپذیر و امری فراقوه‌ای است.

حصار تصریح کرد: در دولت جدید به اجرای برنامه اصلاح الگوی کشت همت گمارده شده و دو طرح مهم کشت قراردادی و جهش تولید در دیمزارها با هدف ایجاد مزیت نسبی و اقتصادی کردن کشاورزی در این فرایند قرار می‌گیرند.

وی افزود: از رویکردهای مهم این برنامه توسعه کشت گیاهان دارویی و روغنی، کاهش میزان مصرف آب و افزایش ضریب نفوذ دانش است.

کد خبر 6084513

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری