Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی ابطحی در نشست خبری که امروز دوشنبه در محل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برگزار شد، گفت: همچنان با مشکلات مالی دست به گریبان هستیم اما تلاش کردیم اولویت های کاری خودمان را مشخص کنیم و بودجه ای را که در اختیار داریم برای کارهای مهمتر هزینه کنیم.

وی ادامه داد: راه اندازی خانه پیشکسوتان در شهرهای مختلف را در دستور کار قرار داریم که با همکاری شهرداری ها صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا خراسان را پیگیری کرده ایم و سایر استانها هم در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش با اشاره به نشستی که با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشته، تصریح کرد: با صالحی امیری نشست داشتیم. قرار شد در مورد مجموعه کارهایی که باید در حوزه قهرمانان و پیشکسوتان انجام شود، تقسیم کار انجام شود. بخشی را ما در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش انجام دهیم و بخشی را کمیته ملی المپیک. رئیس و دبیرکل کمیته ارتباط خوبی با ما دارند و امیدوارم همکاری ادامه داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه با شرکت ایرانگردی هم مذاکره داشته ایم تا پیشکسوتان و قهرمانان بتوانند از هتل های سراسر کشور با تخفیف استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با کانون ایرانگردی و جهانگردی هم مذاکره کردیم که اعضای صندوق بتوانند از امکانات این کانون با تخفیف ٨٠ درصدی استفاده کنند.

ابطحی با تاکید بر اینکه ١٣٥٠ کارت جدید برای پیشکسوتان صادر شده است، گفت: با سازمان ورزش شهرداری هم در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم از امکانات ورزش شهرداری برای قهرمانان و پیشکسوتان استفاده کنیم.

کد خبر 5035035

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی ابطحی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان کمیته ملی المپیک لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا فدراسیون کشتی مجید نامجومطلق تیم ملی فوتسال ایران السد قطر الاهلی عربستان یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ تهران ضمن تبریک ۱۷ شوال، روز فرهنگ پهلوانی که سالروز پیروزی امام علی (ع) در جنگ خندق است، گفت: منطقه ۱۲ به عنوان قلب تهران محسوب می‌شود که ۷ زورخانه در جغرافیای ۱۶۰۰ هکتاری آن وجود دارد و باید از این ظرفیت بهره برد.

وی در ادامه افزود: ترویج ورزش‌هایی مبتنی بر اصول دینی و ملی از جمله پهلوانی و زورخانه‌ای در سطح جامعه و بین جوانان در کاهش میزان ناهنجاری‌ها، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی مؤثر است و باید گسترش یابد.

وحیدرضا انارکی محمدی در جمع پیشکسوتان این ورزش باستانی افزود: این رشته هم به مسائل ورزشی و فنی توجه دارد و نیز مروج منش پهلوانی، جوانمردی و تمام ارزش‌ها و خوبی‌هاست و باید برای ترویج آن بیش از گذشته اقدام مناسب صورت گیرد.

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: مرام و منش اخلاقی و انسانی جزو جدایی‌ناپذیر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است و این رویه مهم از ضروری‌ترین مواردی است که در تمام رشته‌های ورزشی به آن نیاز است و باید نسبت به انتقال آن در جامعه اسلامی اقدام شود و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی در زمینه توسعه این ورزش در منطقه ۱۲ رقم بخورد.

در ادامه این آئین رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای نیز ضمن اظهار خوشحالی از کسب توفیق حضور در بین پهلوانان، روز ۱۷ شوال که به روز فرهنگ پهلوانی ثبت شده است را تبریک گفت و افزود: ورزش زورخانه‌ای ضمن پرورش جسم، روح را نیز تربیت می‌کند.

مهر علی باران چشمه ورزش زورخانه‌ای را ورزش مقدسی دانست که با ذکر خدا و اهل بیت آغاز شده و با دستگیری مستمندان، فرهنگ جوانمردی را بین مردم اشاعه می‌دهد.

در پایان مراسم از پیشکسوتان و پهلوانان ورزش باستانی زورخانه با لوح و تندیس تجلیل شد.

کد خبر 6088033

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت