Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان بوشهر گفت: یک هتل که در بافت تاریخی شهر بوشهر قرار دارد و بر اساس معماری بافت طراحی و ساخته شده است به مناسبت هفته گردشگری به بهره‌برداری رسید.

محمدحسین ارسطوزاده افزود: این هتل با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۷ اتاق و ۴۲ تخت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:  به طور مستقیم ۱۰ نفر در این هتل مشغول به کار هستند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۲۰ هتل و هتل آپارتمان در استان، بیان کرد: در مجموع هتل‌های استان ۶۸۳ اتاق و هزار و  ۵۳۷ تخت دارند.

افتتاح ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری

ارسطوزاده همچنین با اشاره به افتتاح دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهر بوشهر گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این دو دفتر ۹ میلیارد ریال است که بخش خصوصی آن را تامین کرده و با افتتاح آن‌ها برای ۶ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

او با اشاره به فعالیت ۳۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان، عنوان کرد: این مراکز برای۱۴۴ نفر به صورت مستقیم و ۱۱۷ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق گردشگری جاذبه های گردشگری هتل اقامتگاه گردشگری دفتر خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر رتبه سوم جذب گردشگر و ورود مسافر در کشور را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمصطفی فاطمی پنجشنبه شب پس از بازدید میدانی از شهرستان دیلم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نوروز ۱۴۰۳ تا این لحظه استان بوشهر از حیث جذب گردشگر و ورود مسافر رتبه سوم را در کشور دارد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور دلیل حضور مسافران در استان بوشهر را معرفی ظرفیت‌های گردشگری و توسعه زیرساخت‌های لازم طی سال‌های اخیر ارزیابی کرد و افزود: شهرستان دیلم از بکر ترین مناطق کشور است و دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه گردشگری است.

فاطمی در پایان بیان کرد: هم‌چنین برپایی غرفه‌های نوروزی متناسب با ماه مبارک رمضان در شهرهای پر جمعیت و گردشگر پذیر، از دیگر کارهای ضروری ا ست که در این شهرستان به خوبی انجام شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور و مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن حضور در شهرستان دیلم به اتفاق فرماندار دیلم و مدیر کل گردشگری استان بوشهر با بازدید میدانی روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر 6064477

دیگر خبرها

  • بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند
  • استان بوشهر رتبه سوم جذب گردشگر و ورود مسافر در کشور را دارد
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • خدمات گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر به بیش از ۱۳۷ هزار نفر
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان