Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@14:30:16 GMT

دلایل منتفی شدن توزیع سیم‌کارت شاد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۴۵۶

دلایل منتفی شدن توزیع سیم‌کارت شاد

به گزارش افکارنیوز،

 محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش یاد یاران و در جمع خبرنگاران درباره حضور امروز خود در مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: نمایندگان مجلس درباره وضعیت نیرو‌های حق التدریس، آموزشیاران نهضت، خرید خدماتی و همچنین بازگشایی مدارس سوالات و ابهاماتی داشتند که به آن پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تعطیلی مدارس با توجه به شرایط وخامت شیوع کرونا گفت: ما موظف هستیم که انواع آموزش را پیش بینی و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم و مرجع صلاحیت دار برای اینکه آیا حضور افراد در مدارس ضرر دارد یا خیر ستاد ملی کرونا بوده که طبق مصوبه اخیر در مناطقی که مشکلات حاد باشد به پیشنهاد وزارتخانه‌های بهداشت و کشور اختیاراتی تفویض می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: همواره اعلام کردیم که حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و آموزش افرادی که در مدرسه حاضر می شوند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خواهد بود ضمن آنکه خطری که در مدرسه دانش آموز را تهدید می کند بیشتر از سایر فضا‌ها نیست.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: تا کنون هم گزارشی دریافت نکردیم که مشکلی به وجود آمده باشد؛ چراکه هم ما و هم خود خانواده‌ها مراقب هستیم  و اگر ستاد کرونا تشخیص دهد همین حضور محدود دانش آموزان که هم‌اکنون ۲۰ درصد است، تغییر می‌کند.

او با اشاره به اینکه مدارس حلقه اتصال ما با معلمان و دانش آموزان هستند، گفت: مدارس ما باز و فعال هستند، اما وضعیت تعطیلی و حضور را ستاد ملی کرونا مشخص می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سرانجام سیم کارت شاد به کجا رسید؟ اظهار کرد: آموزش و پرورش قرار نبود کاری انجام دهد؛ برخی اپراتور‌ها مدعی بودند که می‌توانند سیم‌کارت شاد را تولید کنند، اما به دلیل اینکه وزارت ارتباطات با محدودیت شماره رو به رو است، این موضوع کاملا منتفی شد.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: البته در تلاش هستیم تا برای ارائه سرویس‌های ایمن تدابیری در وزارت ارتباطات اندیشیده شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی کرونا مجلس شورای اسلامی محسن حاجی میرزایی توزیع سیم کارت شاد سیم کارت شاد آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی

براساس اعلام آموزش و پرورش، شرط ۲ عنوان درس نهایی و دو عنوان درس غیرنهایی برای استفاده از تک‌ماده حذف شد و دانش آموزان می‌توانند تا ۴ درس را بدون درنظر گرفتن نهایی و یا غیرن‌هایی تک ماده کنند.   به گزارش ایرنا، در این راستا، محمود امانی طهرانی امروز درباره امکان تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیشتر گفته شده بود که ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرن‌هایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند، اما پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهایی شدن همه امتحانات دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای ۴ درس امتحان نهایی میسر شد.   وی افزود: بسیاری از مصوبات اخیر در باب ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سنجش و پذیرش دانشجو است.   دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ضوابط در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی تبدیل به نهایی شده است و در واقع این یک مصوبه ویژه به حساب نمی‌آید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی