Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:41:23 GMT

کمک‌رسانی بانوان بسیجی تالش در مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۴۷۲

کمک‌رسانی بانوان بسیجی تالش در مناطق سیل‌زده

روابط عمومی سپاه ناحیه تالش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد؛ گروه جهادی خواهران بسیجی پایگاه راضیه تالش روز گذشته در منطقه سیل زده کیشون بُن بخش مرکزی این شهرستان با توزیع پوسترهای آموزشی، روش های مقابله با ویروس منحوس کرونا را آموزش داده و خدمات پزشکی نظیر سنجش فشار، تب و اکسیژن خون ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهران بسیجی همچنین در منطقه یاد شده به صورت خانه به خانه به ۲۰۰ خانوار، اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی توزیع کردند.

سیل هفته گذشته تالش به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی این شهرستان خسارت هایی وارد کرد و سبب تخریب چندین منزل مسکونی و مرگ دو هموطن شد.

شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده است و گروه های مختلف مردم با توزیع کمک ها به یاری آسیب دیدگان از این بیماری می شتابند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمک های مردمی تالش سیل خسارت مالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری سیلاب در تالش رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک های مردمی تالش سیل خسارت مالی بهداشت و سلامت ویروس کرونا کمک های مردمی تالش سیل خسارت مالی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

استاندار در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان بر هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات شهر و استان اصفهان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان گفت: دست عنایت الهی به صورت مستمر به امداد مردم این سرزمین آمده و بی‌توجهی به پیشینه تاریخی این امداد الهی ما را دچار غفلت خواهد کرد.

وی با یادآوری شکست آمریکایی‌ها در طبس، خاطرنشان کرد: رژیم جنایتکار آمریکا به واسطه حمله به طبس قصد انجام جنایت‌های متعددی داشت و برای بمباران برخی از مناطق تهران برنامه‌ریزی کرده بود اما به مدد الهی این رژیم جنایتکار شکست خورد و این واقعه، سوره فیل را در ذهن یادآور می‌کند و خداوند متعال با امدادهای غیبی، تصویر و ترسیم دیگری از اراده خدا را در این سرزمین رقم زد و امیدواریم که خداوند باز هم ما را در مسیر حرکت به سوی جهانی شدن انقلاب یاری کند.

استاندار در ادامه به بازدید از منطقه شرق شهرستان اصفهان اشاره کرده و گفت:  با توجه به‌ وسعت شهرستان اصفهان و همچنین چالش‌ها، مشکلات، حواشی مسائل مناطق مختلف این شهرستان، قرار بر این بود که مسائل شهرستان اصفهان در سفرهای متعدد و به صورت منطقه‌ای مورد بررسی قرار بگیرد و در این راستا و در امتدا سفرهای شهرستانی، امروز در خدمت منطقه شرق شهرستان اصفهان بودیم و چالش‌ها و مشکلات این منطقه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این سومین سفر منطقه‌ای به شهرستان اصفهان بود و در این راستا به  مناطق بر آن شمالی و جنوبی، کراج و شهرهای زیار، قهجاورستان سفر کرده و از برخی پروژه‌ها بازدید به عمل آوردیم‌.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در ادامه سفرهایی را به سایر مناطق اصفهان نیز خواهیم داشت تا بتوانیم چالش‌ها و مسائل سایر مناطق را هم از نزدیک بررسی کنیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت:  از روسای دستگاهی اجرایی شهرستان و استان انتظار داریم با مساعدت و هم‌فکری راهکارهای خودشان را برای حل مشکلات ارائه دهند و این رویکرد هم‌افزا و  نگاه خیرخواهانه مدیران استان در جلسات مختلف تجلی پیدا کرده و منجر به حل موانع و مشکلات شده است و امیدوارم که امروز نیز همه کمک کنند تا اتفاق ماندگاری برای منطقه شرق اصفهان داشته باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان