Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام نقاط محروم و صعب‌العبور برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی شناسایی و در بانک اطلاعاتی سپاه استان بوشهر ثبت‌شده است.

وی بابیان اینکه پروژه‌های موردنیاز نقاط محروم استان بوشهر شناسایی، مورد موافقت مرکز کشور قرارگرفته و اجرایی شده است تصریح کرد: تحویل ۷۰۰ مسکن مددجویی کمیته امداد استان یکی از این پروژه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمجو اضافه کرد: سپاه پاسداران امام صادق (ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با هماهنگی کمیته امداد توانسته تاکنون هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد تکمیل کند و تحویل مددجویان دهد.

از ساخت پل و راه تا مدرسه و آبرسانی

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: ساخت پل‌ها، راه‌های مواصلاتی، خانه‌های عالم، ترمیم و بازسازی مساجد، مدارس، طرح‌های آبخیزداری و آبرسانی از جمله پروژه‌های است که در دستور کار قرار دارد در مناسبت‌های مختلف افتتاح و تحویل جامعه هدف می‌شود.

رزمجو، ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشی در دورافتاده‌ترین نقاط با مرکزیت روستاها را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: اکنون عملیات ساخت این زمین چمن مصنوعی آغازشده و در حال گذر مراحل نهایی است.

اجرای نهضت خدمت‌رسانی به مناطق محروم

وی، بابیان اینکه نهضت خدمت‌رسانی به مناطق محروم و مردم مستضعف از رسالت‌های سپاه است گفت: در شرایط کرونایی هم سپاه پاسداران در رسیدگی به نیازمندان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است و بسته‌های معیشتی عرضه می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی ارزاق عمومی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع‌شده و در دهه آخر ماه صفر هم در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر این بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان آذوقه شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و دیگر مایحتاج باافتخار، عزت و حفظ کرامت انسانی تقدیم نیازمندان می‌شود.

کد خبر 5035052

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی دریایی سپاه سپاه امام صادق بوشهر چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اردبیل استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز سمنان گفت: بیان اینکه ضریب هوشی جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار بالاست، گفت: بعد از افتتاح این استخر،ساخت ۲ استخر دیگر در دستور کار قرار گرفته است که در همین سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

رضامراد صحرایی بیان کرد: ‌۲ استخر دیگر به غیر از گرمسار، متوقف بود و تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد:‌ بیشتر این طرح‌ها بیش از یک دهه توقف داشته‌اند و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که به مردم برمی‌گردد و مصداق بارز افزایش بهره‌وری است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخر دانش‌آموزی سمنان باید با بالاترین ظرفیت استفاده شود. گاهی مشاهده می‌شود که یک استخر افتتاح و فقط بعدازظهرها کار می‌کند درحالی‌که باید در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به نحو مطلوب از فضاهای در اختیار استفاده شود.

صحرایی بیان کرد: هم همکاران فرهنگی باید از این فضاها استفاده کنند وهم خانواده‌هایشان و به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت استفاده از این فضاها سوق دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود