Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیتر هویسترا، مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پس از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب اظهار داشت: پرسپولیس تیمی قدرتمند است و روز گذشته السد را شکست داد. آنها تیم خوبی هستند و قهرمان ایران شده‌اند. ما برای تقابل با آنها آماده هستیم. پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که با آنها تقابل خواهیم کرد و ما به تیم‌های ایرانی عادت کردیم و این برای ما شانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پاختاکور درباره اینکه تیمش یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت خواهد کرد، اظهار داشت: بله، همینطور است. این یک تورنمنت ویژه است و ما آماده هستیم و از نظر فیزیکی نیز آماده خواهیم بود و از نظر ذهنی نیز خودمان را آماده می‌کنیم، چون برای این بازی اشتیاق زیادی داریم.

هویسترا درباره محل اسکان مشترک با پرسپولیس گفت: در فوتبال همه باهم دوست هستیم و باید اینطور باشد، اما بازی متفاوت است و هر دو تیم دنبال برد هستند و یک بازی پرهیجان خواهد بود.

وی درباره وضعیت سرمربی تیمش که دچار کرونا شده است، گفت: او هر روز بهتر و بهتر می‌شود و از این نظر خوشحالیم. امیدوارم که ریکاوری او کامل شود و شاید او بتواند روز بازی جزو تیم باشد. اینجا به خوبی به او می‌رسند و معالجه او  به خوبی انجام شده است.

کد خبر 5035066

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پاختاکور تیم فوتبال پرسپولیس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا فدراسیون کشتی مجید نامجومطلق تیم ملی فوتسال ایران السد قطر الاهلی عربستان یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش ورزش سه، ادموند بزیک که سرمربی تیم رسانه ورزش است، امروز و در بازی نمادین بین تیم‌های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور در ترکیب تیم مقابل که متشکل از بازیکنان ۹۸ بود، به میدان رفت.

بزیک پس از پایان این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. سالگرد مرحوم آب پرور بهانه‌ای شد که ما بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی‌ها باید بیشتر انجام شود. من چندین سال با این بچه‌ها بازی کرده بودم و عرقی داشتم اما در مقابل هم تیم خودم بود. من دو سر برد بودم.

او درباره عملکرد خوب تیم رسانه ورزش گفت: ما از سال قبل که تیم‌مان قهرمان شد، یکی دو هفته تعطیل کردیم و بعد از آن مدام تمرین داشتیم. به همین دلیل مجبوریم که بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم. در یک سال اخیر خیلی خوب تمرین کردیم و بچه‌ها با هم هماهنگ شده‌اند.

بزیک در خصوص شرایط لیگ برتر عنوان کرد: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم. چه بالای جدول و چه پایین جدول، بازی‌ها حساس و نزدیک به هم هست. همینطور که می‌بینیم بازی‌ها خیلی پرگل نیست، چون بازی‌ها حساس شده و امتیازات در هفته‌های آخر خیلی مهم است. به نظرم اگر بازی با ملوان را فاکتور بگیریم، پرسپولیس عملکرد موفقی داشته و اگر همینطور ادامه بدهد، مدعی اصلی قهرمانی است.

او که سابقه بازی در سپاهان را دارد، درباره خروج این تیم از کورس قهرمانی گفت: سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور همیشه مدعی قهرمانی هاست اما از نظر من تیم سپاهان امسال خوب بسته نشد. مهره‌های خوبی برداشتند و خیلی خرید کردند اما تیم‌شان بالانس نبود. بسیاری فکر کردند سپاهان راحت بتواند قهرمان شود اما این اتفاق نیفتاد، چون تیم‌شان بالانس نبود. این تیم در وسط میدان بازیکنان خوبی داشت اما برای قهرمانی کم بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف پوچتینو به عادت عجیب: خرافاتی نیستم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم