Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضوان حکیم زاده در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور معاونین آموزش ابتدایی مراکز استان‌های کشور برگزار شد؛ اظهار کرد: آموزش‌وپرورش موظف است شرایط دسترسی کودکان را به برنامه‌های پیش‌دبستانی فراهم سازد.

حکیم زاده با بیان اینکه هدف آموزش و پرورش در دوره پیش دبستانی جذب حداکثری نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی کشور و ارائه برنامه‌های باکیفیت است، تصریح کرد: باید با استفاده از همه بسترهای موجود ازجمله آموزش تلویزیونی، شبکه شاد، ارتباط با خانواده، توزیع درسنامه‌های تهیه شده، استفاده از ظرفیت گروه‌های آموزشی و دیگر راهکارهای موجود در راستای کیفیت بخشی به آموزش نوآموزان پیش دبستانی گام موثری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی در تشریح نحوه آموزش تلویزیونی بیان کرد: آموزش از طریق شبکه سراسری و با در نظر گرفتن بودجه‌بندی محتوایی و دستیابی به اهداف یازده‌گانه پیش‌دبستان انجام خواهد گرفت، آموزش‌وپرورش مراکز استان‌ها نیز باید با استفاده از مربیان توانمند مبادرت به تهیه و پخش آموزش‌های بومی از طریق شبکه‌های استانی نمایند چراکه معتقدیم آموزش‌های محلی و بومی در این گروه سنی می‌تواند مؤثرتر واقع شود.

وی تصریح کرد: باید با خلاقیت و استفاده از تمام ظرفیت گروه‌های آموزشی دوره ابتدایی برنامه‌های باکیفیتی را در بستر فضای مجازی و صداوسیمای استانی ارائه دهیم که در این مسیر همراهی و جلب مشارکت مؤثر خانواده‌ها بسیار مهم است.

حکیم زاده گفت: باید با استفاده از سنجه‌های معتبر با همراهی خانواده‌ها برای ارزیابی رشد نوآموزان در راستای اهداف یازده‌گانه دوره پیش‌دبستانی و ارائه آموزش‌های جذاب و استاندارد توسط مربیان برگزیده در شبکه‌های استانی تأکید داشته باشیم تا بتوانیم سال تحصیلی باکیفیتی را رقم بزنیم.

کد خبر 5035095

منبع: مهر

کلیدواژه: رضوان حکیم زاده وزارت آموزش و پرورش ارزشیابی کیفی توصیفی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا هفته دفاع مقدس پلیس راهور ترافیک قوه قضاییه وضعیت راهها بنیاد شهید و امور ایثارگران چهل سالگی دفاع مقدس اربعین حسینی پیش بینی وضعیت هوا آموزش مجازی پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس فوری در غزه ضروری است

رئیس شورای اروپا ضمن استقبال از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس فوری در غزه، رعایت این قطعنامه را ضروری دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «شارل میشل» عصر امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: من رای شورای امنیت سازمان ملل را که به وضوح خواستار آتش‌بس فوری در غزه است، تحسین می‌کنم.

وی با اشاره به بیانیه هفته گذشته شورای اروپا درباره توقف فوری جنگ در غزه، تصریح کرد: اکنون ضروری است که این قطعنامه رعایت شود.

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • ثبت ۲۷ هزار و ۲۷۰ ولادت در مازندران در ۱۴۰۲/مردمی سازی امور در جوانی جمعیت
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • شش هزار خانواده مهمان آموزش و پرورش لرستان
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 25 مارس 2024
  • رعایت قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس فوری در غزه ضروری است