Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@20:08:23 GMT

ضرورت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۶۷۶

ضرورت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی

ملک شاهکوهی به ضرورت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی فرامین مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» ظهر امروز(دوشنبه 7 مهر) در آیین نکوداشت پیشکسوتان عصر جهاد و شهادت در استان گلستان اظهار کرد: ۴۰ سال نخست انقلاب را با تمام تلخی ها و سختی ها سپری کردیم و مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به ملت ایران بشارت دادند که در گام دوم انقلاب شرایط ما بهتر از گام نخست انقلاب اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: عقل انقلاب اسلامی در چهل سالگی کامل شده است و در طول ۴۰ سال گذشته در قانون گذاری، تحریم، جنگیدن، اقتصاد و غیره تجربه بدست آوردیم.

 

ملک شاهکوهی تأکید کرد: انقلاب اسلامی براساس شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است و وابستگی به غرب و شرق خارج از شعار و آرمان انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: سیستم ها و تجهیزات نظامی که در آغاز جنگ در اختیار داشتیم برای آب و هوای خوزستان نبود و غنیمت های جنگی که از عراق بدست می آوردیم در طول جنگ به کارگیری می شد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی، استقرار نظام اسلامی و حکومت اسلامی، ایجاد تمدن نوین اسلامی، استقرار حکومت جهانی اسلامی پنج مرحله ای است که امام راحل با پیروزی این انقلاب ترسیم کرده است.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه این انقلاب به هیچ فردی وابسته نیست، افزود: در سال 1400 باید ایجاد تمدن نوین اسلامی محقق شود و هرچه در انتخاب خود کمتر اشتباه کنیم، می توانیم به این مسیر نزدیک تر شویم.

 

وی بر ضرورت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی فرامین مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنیم. 

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: دفاع مقدس را نه ارتش و نه سپاه می توانست اداره کند لذا امام راحل جنگ را به مردم واگذار کرد و اگر این مهم اتفاق نمی افتاد جنگ به شکست منجر می شود و امروز نیز تنها گروهی که می تواند مردم را حول محور انقلاب جمع کند پایگاه بسیج است.

 

ملک شاهکوهی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید انتخاب اصلح و با حضور حداکثری شکل بگیرد و در این مسیر 80 میلیون بسیجی باید در کشور پای کار باشند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس گام دوم انقلاب اسلامی ملک شاهکوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند

دیدار پیش روی تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در اراک به نوعی مصاف ذخیره‌های علیرضا بیرانوند به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره ۱ تیم ملی و گلر اصلی تیم پرسپولیس به تازگی گچ دست آسیب دیده‌اش را باز کرده و حالا آرام آرام خود را به شرایط بازی می‌رساند.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس در طول بازی‌های اخیر وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده داشته که توانسته در سه دیدار پشت سر هم به علاوه یک دیدار مقابل ذوب آهن در اواسط فصل، چهار بار کلین‌شیت کرده و با همین شرایط خوب، ترتیبی بدهد تا پرسپولیس بتواند به نزدیکی صدر جدول برسد.

اما یکی دیگر از ذخیره‌های علیرضا بیرانوند در فصل گذشته روز جمعه هفته جاری درون دروازه تیم آلومینیوم اراک چشم در چشم ذخیره علیرضا بیرانوند در پرسپولیس این فصل قرار خواهد گرفت.

احمد گوهری - دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس - که از ابتدایی لیگ برتر جاری به تیم آلومینیوم اراک رفت تا اینجا در ۲۲ دیدار وظیفه حراست از دروازه تیم اراکی را بر عهده داشته و به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد.

قطعاً رویارویی این دو دروازه‌بان که یکی فصل قبل و یکی در فصل جاری ذخیره‌های علیرضا بیرانوند بودند آن هم در جام حذفی که تک بازی است و حکم مرگ و زندگی را دارد در نوع خود می‌تواند بر جذابیت‌های دیدار حساس پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بی‌افزاید.

ناگفته نماند؛ گوهری فصل گذشته در سه دیدار به مدت ۱۴۲ دقیقه درون دروازه پرسپولیس به میدان رفت و تنها در یک مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب سرخپوشان حضور داشتکه پرسپولیس ۱-۲ برنده شد. او در فصل جاری نیز در ۲۲ بازی تیم آلومینیوم اراک درون دروازه این تیم بوده و ۱۹۸۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه