Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام قدرت به مصاف پاختاکور می‌رویم و ان‌شاءالله بتوانیم در این دیدار هم سربلند و پیروز از زمین خارج شویم.

به گزارش  فارس، افشین پیروانی درباره رویارویی پرسپولیس ایران با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و چهار تیم حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی هم قوی، مدعی و سرشناس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم پرسپولیس و قهرمان چندین دوره لیگ برتر ایران هستیم. هواداران میلیونی داریم که انرژی مثبت و دعای خیر آنها بدرقه تیم و بازیکنانش است.

وی افزود: مطمئنا با تمام قدرت به مصاف پاختاکور می‌رویم و ان‌شاءالله بتوانیم در این دیدار هم سربلند و پیروز از زمین خارج شویم. در این مرحله بیشترین مشکل ما بحث خستگی بازیکنانمان است. هر چند تیم‌های دیگر هم چنین مشکلی داشته‌اند اما استراحت‌شان بیشتر بود.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: همین تیم السد که روز گذشته مقابل پرسپولیس قرار گرفت، 9 بازیکن خود را نسبت با دیدارسپاهان تغییر داده بود. پاختاکور ازبکستان، النصر و الاهلی عربستان هم تیم‌هایی بودند که با توجه به شرایط جدولی بیشتر از پرسپولیس استراحت داشتند. مشکل تیم ما خستگی و تا حدی فشردگی بازی‌ها است. تیم ما واقعا مصدومان زیادی دارد و حتی یکی از بازیکنان ما با پای شکسته بازی می‌کند.

پیروانی تصریح کرد: به قول یحیی گل‌محمدی تیم ما فقط یک ستاره دارد و آن هم پرسپولیس است. همه دست به دست هم دادند تا موفقیت کسب شود. رفاقت، صمیمت و دوستی در پرسپولیس خیلی زیاد است و همین موضوع عامل موفقیت ما است. مطمئن باشید بازیکنان مصدوم هم در هر شرایطی بازی می‌کنند.

وی در ادامه گفت و گو با اخبار ورزشی خاطرنشان کرد: هر چند فوتبال برد و باخت دارد اما مردم عزیزان ایران اطمینان داشته باشند بازیکنان ما در سخت‌ترین شرایط هم با تمام وجود بازی می‌کنند تا ان‌شاءالله از مرحله یک‌چهارم نهایی هم سربلند بیرون بیایند و برای شادی مردم خوب ایران و پرسپولیسی ها که همیشه دعای خوبشان همراه ما بوده از این مرحله هم صعود می کنیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0038oi

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیروانی پاختاکور تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!

ثبت یک شکایت عجیب، پای سرپرست پرسپولیس را به کمیته انضباطی باز خواهد کرد.

به گزارش فارس، بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد!

رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است! این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است.

گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشین پیروانی: لغو دیدار پرسپولیس قطعی نیست/ تصمیم نهایی ظهر شنبه اتخاذ می شود جانشین افشین پیروانی در پرسپولیس معرفی شد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!