Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس گفت: در طرح همکلاسی مهربان مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد ریال برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند از طرف دانش‌آموزان جمع‌آوری شد. - اخبار استانها -

عباس توانا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان پرداخت و اظهار داشت: از آنجا که هر ساله تقارن هفته دفاع مقدس و اول مهر را داریم، امسال هم همچون سال‌های گذشته در روز اول مهرماه، "زنگ مقاومت" در مدارس سراسر استان زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "زنگ مقاومت" همچنین به صورت نمادین در تمامی حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی به صدا درآمد و هدف از اجرای این برنامه را توضیح داد و گفت: هدف ما این بود که نشان دهیم علی‌رغم تعطیلی مدارس توجه ویژه کادر مدراس و دانش‌آموزان به هفته گرامیداشت دفاع مقدس همچون سال‌های گذشته پر رنگ است.

توانا ادامه داد: در این برنامه همچنین میثاق نامه دانش‌آموزان با شهدا قرائت شد و به این وسیله تجدید میثاقی میان دانش‌آموزان نسل حاضر با شهدای دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس شد.

بسیج دانش‌آموزی استان خوزستان 40 برنامه کلیدی در حوزه سند تحول بنیادین دارد‌بودجه طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی در روز‌های پیش‌رو تامین می‌شود‌مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل: روحانیون اردبیلی برای آموزش در بستر فضای مجازی جذب می‌شوند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به وضعیت سال تحصیلی امسال و شیوع کرونا، به طرح "همکلاسی مهربان" گفت: این طرح در هفته دفاع مقدس با قوت بیشتری دنبال شد و دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دیگر با جمع‌آوری پول و کمک‌های مختلف مثل انواع لوازم‌التحریر در این طرح شرکت کردند.

به گفته وی در طرح همکلاسی مهربان مبلغی بالغ بر 6 میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

سرکشی از خانواده‌های شهدا، تکریم شهدای دانش‌آموز، غبارروبی و گلباران مزار شهدا و مسابقات کتابخوانی و نقاشی از دیگر برنامه‌های این هفته بود که به گفته توانا مسابقات به صورت غیرمتمرکز با محوریت "سردار شهید سلیمانی" در سطح شهرستان‌های استان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس افزود: همچنین یادواره شهدای دانش‌آموز هم در 30 شهرستان استان در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی استان همکلاسی مهربان هفته دفاع مقدس دانش آموزان استان فارس جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود