Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نسل جوان ارتش با بهره گیری از تجربیات گرانقدر پیشکسوتان در میادین بین المللی پیشتاز و مدال آور هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی ارتش،به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آئین تجلیل از پیشکسوتان ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین چمن ورزشی ستاد آجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادآوری حماسه ها و ایثار فرماندهان و رزمندگان ارتش در 8 سال دفاع مقدس، گفت: افتخارات ماندگار ارتش مدیون ایثار و جانفشانی همه پیشکسوتانی است که امروز نسل جوان ارتش با بهره گیری از تجربیات گرانقدر آنان در عرصه های مختلف از جمله عرصه ورزش قهرمانی در میادین بین المللی پیشتاز و مدال آور هستند.
امیر دریادار سیاری ادامه داد: اگر نیروی انسانی سازمانی آماده باشد، آن سازمان پویا خواهد بود و می‌تواند ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد. بنابراین باید به ورزش در نیروهای مسلح توجه جدی شود.
در ادامه امیر سرتیپ دوم فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش بیان کرد: ورزش برای ارتش اهمیت زیادی دارد؛ چراکه علاوه بر سلامت جسمی، به سلامت روحی هم اثر فراوانی می‌گذارد. اگر فرد ورزشکار نظامی باشد، بیشتر از ورزش سود می‌برد. زیرا یک نظامی باید برای حضور در عملیات نظامی، آمادگی جسمانی و روحی کامل داشته باشد.
وی افزود: خدا را شکر یگان‌های مختلف ارتش با وجود شرایط کرونایی، در عین رعایت دستورالعمل های بهداشتی ورزش می‌کنند. فعالیت های ورزشی در اماکن رو باز در سطح ارتش با جدیت پیگیری می شود.
در پایان مراسم از چند پیشکسوت دفاع مقدس و عرصه ورزش، تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امير دريادار حبيب الله سياري ارتش جمهوري اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

«وَ أعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَ اللهِ وَ عَدُوَکُم. انفال / 60»

 

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مهم ترین رکن حراست از این انقلاب در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ نشان از ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری عمیق بنیانگذار کبیر و معمار اصلی انقلاب اسلامی بود و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه و تناوری است که خود اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستاورد انقلاب و مهمترین پشتوانه انقلاب و اسلام ناب است.

 بی شک نقش آفرینی و حماسه‏سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت 45 ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

 طرح‌ریزی راهبرد‌های هوشمندانه و ابتکار عمل سپاه درحوزه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس با سازماندهی و بهره گیری از توانمندی نیروی مردمی بسیج و پس از آن حضور موثر و کلیدی در عرصه سازندگی کشور و یاری رساندن به جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان و خنثی‌سازی فتنه‌ها و تحرکات ضد امنیتی و تروریستی استکبار جهانی و مزدوران و دنباله‌های داخلی آنان از جمله منافقین جنایتکار و مزدور از عوامل و مصادیق اساسی و اصلی عبور ظفرمندانه ملت ایران و نظام اسلامی از مقاطع حساس و گردنه‌های سخت بوده است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مُقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک سو و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‏ای و بین‌المللی قرار داشته و این نهاد مقدس و انقلابی هیچگاه برای لحظه‌ای سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و آرمان‌های والای آن رادر هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است.

  سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت پایدار در منطقه، امروز با صلابت‏تر و قدرت‏مندتر از گذشته مسیر رشد و تعالی و استکبار ستیزی را ادامه داده و ضمن بیعت مجدد با امام راحل و عظیم الشأن و شهدای عزیز، آماده جانفشانی در راه آرمان های انقلاب اسلامی، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  است.

 

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه شهداء استان آذربايجان غربی

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • ببینید | اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات