Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعلام تصمیم آمریکا برای بستن سفارت خود در بغداد، سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم از سفیر این کشور خواست عراق را ترک کند.

 عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم، با اشاره به تداوم تحریم‌های آمریکا علیه بغداد و تجاوز این کشور به عراق، از سفیر آمریکا خواست بغداد را ترک کند.

او در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: آمریکا ۶ تریلیون دلار در عراق ضرر و بزرگترین سفارت خود در جهان را در منطقه سبز (منطقه دیپلماتیک و امنیتی بغداد) احداث کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال به بستن سفارتخانه تهدید می‌کند‏‎، زیرا توان حفاظت از آن را ندارد.

این روزنامه‌نگار شهیر عرب در ادامه خطاب به سفیر آمریکا در عراق نوشت: جمع کن برو اصلا جای تاسف هم ندارد. آیا ۱۲ سال تحریم و دو میلیون شهید را فراموش می‌کنیم؟

پیش از این هم شبکه اسکای نیوز مدعی شد «متیو تولر»، سفیر آمریکا در بغداد، سفارت این کشور را به مقصد کنسولگری این کشور در اربیل عراق ترک کرده است.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سفیر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل

سفارتخانه آمریکا در اسرائیل به کارکنان خود و خانوده‌هایشان هشدار داده است که به خارج ار شهر‌های تل آویو، بیت‌المقدس و بئر شبع سفر نکنند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از بیم پاسخ ایران در هشداری به کارکنان خود و خانواده‌هایشان توصیه کرده است که از کلان شهر تل آویو، قدس اشغالی و بئرشبع خارج نشوند.

در اطلاعیه سفارت آمریکا آمده است: «جهت احتیاط بیشتر سفر شخصی کارکنان سفارت به از کلان‌شهر تل آویو (شامل هرتزلیا، نتانیا و ایون یهودا) اورشلیم و بئرشبع تا اطلاع ثانوی محدود شده است».

طبق این اطلاعیه کارکنان سفارتخانه آمریکا می‌توانند میان این شهر‌ها رفت و آمد کنند.

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • هشدار سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • (تصاویر) آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا مقابل سفارت اردن در تهران
  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود