Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:49:31 GMT

تعویض پلاک خودرو در مازندران اینترنتی شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۸۱۳

تعویض پلاک خودرو در مازندران اینترنتی شد

سرهنگ مهدی باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از شهروندان خواست تا برای دریافت نوبت تعویض پلاک به نشانی اینترنتی WWW.nobatdehi.epolice.ir  مراجعه کنند و یا نوبتشان را از طریق لینک آدرس نوبت دهی در سایت راهور ۱۲۰ دریافت کنند.

وی توضیح داد : در واقع از فردا تمامی مراکز تعویض پلاک خودرو تنها به افرادی خدمات می دهند که از قبل نوبت دارند و همچنین در نوبت تعیین شده در مرکز حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ باقری توضیح داد : در صورتی که خدمات گیرنده نوبت دریافت کند و در زمان تعیین شده در مرکز حضور پیدا نکند ، نوبتش باطل می شود و دوباره باید نوبت دریافت کرده و مراجعه کند.

وی افزود : همچنین افرادی که نوبت دریافت می کنند در صورتی که مدارکشان در مرکز ناقص تشخیص داده  شود ، در همان روز به آنها فرصت تکمیل مدارک داده می شود و نیازی به دریافت نوبت مجدد برای همان روز نیست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران تعداد مراکز تعویض پلاک استان را ۱۲ واحد و آمار آموزشگاه های رانندگی پایه یکم ، دوم و سوم را هم ۱۰۶ واحد اعلام کرد و گفت : روزانه به طور میانگین ۹۰۰ تا یکهزار دستگاه موتورسیکلت و یا خودروهای سبک و سنگین در استان  تعویض پلاک می شود.

سرهنگ باقری هدف از اینترنتی کردن تعویض پلاک خودرو در مازندران را رعایت حقوق شهروندی ، کاهش مراجعات به مراکز تعویض پلاک، کم کردن زمان توقف مردم و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا اعلام کرد.

برچسب‌ها تعویض پلاک پلیس راهور ناجا کسب و کارهای اینترنتی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعویض پلاک پلیس راهور ناجا کسب و کارهای اینترنتی مازندران تعویض پلاک پلیس راهور ناجا کسب و کارهای اینترنتی مازندران اخبار کنکور تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: به منظور ارتقاء احساس امنیت و پیشگیری با هر گونه نا امنی، مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت محله محور در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به مرحله اجراء درآمد.

او افزود:در بررسی انجام گرفته در مدت اجرای طرح، وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ جعفری با اشاره به این که در این طرح ۳ روزه، ۱۳۷ سارق دستگیر شدند، گفت: در بازه زمانی اجرای این طرح ۱۲۳ فقره انواع سرقت نیز توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان کشف شد.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان موفق شدند بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۲ خرده فروش و ۹۰ معتاد را دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: در این طرح همچنین ۱۹۱ دستگاه خودرو و ۶۳ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و نداشتن مدارک قانونی نیز توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران افزود: برنامه ریزی دقیق و منسجم برای کاهش جرائم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی همواره با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد