Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه ۷ مهر) این کمیسیون با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان اظهار داشت: در این جلسه نماینده زابل، نماینده علی آباد کتول، نماینده آبادان، نماینده اصفهان، نماینده مهاباد و نماینده تبریز مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سوال حبیب الله دهمرده نماینده زابل در خصوص عملکرد سیاسی برخی از مدیران آموزش و پرورش بود؛ سوال رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول هم درباره احتساب سوابق تحصیلی به جای برگزاری کنکور بود؛ همچنین سئوال جلیل مختار نماینده آبادان در خصوص برخی مباحث مالی در آموزش و پرورش مطرح شد که پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش برای نمایندگان سئوال کننده قانع کننده نبود ولی چند هفته فرصت به وزیر برای ارائه مستندات لازم به نمایندگان داده شد.

فلاحی گفت:‌ پاسخ وزیر آموزش و پرورش به سئوال جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره ناتوانی آموزش و پرورش در آموزش به کودکان استثنایی در کشور و سئوال روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز درباره نابسامانی و خطاهای فاحش در آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان 99 برای نمایندگان سئوال کننده قانع کننده اعلام شد. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: سوال دیگری مطرح شده در این نشست از سوی رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول درباره سرانه مدارس مطرح شد؛ همچنین مهدی طغیانی نماینده اصفهان هم درباره جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش سوال خود را مطرح کرد که این نمایندگان پاسخ‌های وزیر را قانع کننده تشخیص دادند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مجلس شورای اسلامی کمیسیون آموزش مجلس وزیر آموزش و پرورش قانع کننده مطرح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش که در قالب سفر هیأت دولت و سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان سفر کرده است در اولین مقصد خود وارد شهرستان مهدی‌شهر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش در شهمیرزاد به دیدار مزار زنده یاد خدیجه نجم‌الدین مادر معلم شهید مراد رفت. فردی که به احترام او مدرسه‌ای قرار است افتتاح شود.

وزیر آموزش و پرورش مدرسه شش کلاسه زنده یاد خدیجه نجم‌الدین را افتتاح کرد که برای آن ۸۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مدرسه با زیربنای ۶۲۰ متر مربع با مشارکت حسن مرادی برادر معلم شهید و خیر مدرسه ساز شهمیرزادی و اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان افتتاح شد.

کد خبر 6081906

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان