Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیات اظهار داشت: آﻣﻮزش مجازی ﻣﻘﺪﻣﻪ ای ﺑﺮای ﺗﺤﻘﻖ و ایجاد ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎی ﺑﺮاﺑﺮ آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮای ﻫﻤﮕﺎن است و ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻋﻼوه ﺑﺮ رﻓﻊ ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻫﺎ، ﻣﺤﺮوﻣﯿﺖ ﻫﺎ را ﻧﯿﺰ برطرف کند. ﺷﻌﺎر آﻣﻮزش اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ "آﻣﻮزش در ﻫﺮ زﻣﺎن و در ﻫﺮ ﻣﮑﺎن" است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضورمدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان؛ علی بیات، رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان از اجرای جشنواره آموزش های مجازی مدارس ، موسوم به "طرح جام" در سطح مدارس غیردولتی استان خبر داد.  بیات اظهار داشت: آﻣﻮزش مجازی ﻣﻘﺪﻣﻪ ای ﺑﺮای ﺗﺤﻘﻖ و ایجاد ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎی ﺑﺮاﺑﺮ آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮای ﻫﻤﮕﺎن است و ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻋﻼوه ﺑﺮ رﻓﻊ ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻫﺎ، ﻣﺤﺮوﻣﯿﺖ ﻫﺎ را ﻧﯿﺰ برطرف کند. ﺷﻌﺎر آﻣﻮزش اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ "آﻣﻮزش در ﻫﺮ زﻣﺎن و در ﻫﺮ ﻣﮑﺎن" است .

وی گفت: ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ در زﻣﺎن، ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ، ﺗﺒﺪﯾﻞ آﻣﻮزش ﺳﻨﺘﯽ ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی به شیوه ای مدرن ﺑﺎ اﻧﮕﯿﺰه و اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﺎراﯾﯽ از ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﻠﻞ رﺷﺪ و ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﯾﻦ ﺷﯿﻮه ﻧﻮﯾﻦ در ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش و ﯾﺎدﮔﯿﺮی است.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ،آموزش مجازی نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت غیرقابل اجتناب برای سیستم آموزشی کشور محسوب می شود و کلیه مدارس و مراکز آموزشی کشور حسب نیازهای روز جامعه خود را ملزم به بهره گیری و استفاده از ظرفیت آموزش های مجازی می دانند.

بیات تاکید کرد:  انتظار جامعه این است که مدارس غیردولتی با توجه به ماهیت کاری و مشارکت بیشتر مردم در اداره این مدارس در زمینه آموزش های مجازی پیش قدم بوده و پیش قراول تغییر آموزش از شیوه سنتی به شیوه الکترونیکی باشند و از ابزارهای متنوع آموزش مجازی و الکترونیکی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان نهایت بهره را ببرند.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، گفت: نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی استان در حوزه آموزش های مجازی و افزایش رضایتمندی در مخاطبان و اولیای دانش آموزان از مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد. بیات همچنین؛ شناسایی و تشویق موسسان و مدارس فعال و توانمند در آموزش های مجازی، شناسایی معلمان و دانش آموزان موفق و فعال در حوزه آموزش های مجازی و ایجاد شور و نشاط آموزشی و پرورشی در مدارس غیردولتی را از دیگر اهداف این طرح دانست.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های ضمن اشاره به اجرای این طرح در سطح کلیه مدارس غیردولتی استان گفت: این طرح در سه بخش"فعالیت های مدرسه، امکانات سخت افزاری و نرم افزای آموزش های مجازی،" تدریس مجازی و آموزش های الکترونیکی معلمان" و"تولید محتوا ( انیمیشن و کلیپ های آموزشی توسط دانش آموزان متوسطه دوره دوم) " اجرا خواهد شد.

بیات گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار خواهد شد و در هر بخش از سه برگزیده و منتخب جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر طرح مذکور رونمایی به عمل آمد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان آموزش های مجازی مدارس غیردولتی دانش آموزان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای مناطق آموزش‌وپرورش استان، گفت: آموزش و پرورش، سرمایه است و توجه به آن یک سرمایه‌گذاری برای کشور است.

وی افزود: در سال جدید تلاش می‌کنیم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به استان و اعتبارات تملک دارایی برای آموزش و پرورش اختصاص یابد.

استاندار همدان گفت: با همراهی نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم به مشکلات و نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و فرهنگیان بیشتر از پیش رسیدگی کنیم.

کد خبر 6063132

دیگر خبرها

  • توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش غیردولتی در سال ۱۴۰۳
  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید