Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امان الله جهانبین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعزام دو تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد این دو جوان نجات کردند.

 وی افزود: طی تماس تلفنی مردمی با شماره ۱۱۲ کشیک امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر مفقود شدن دو جوان اهل روستای کردلاغری در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه شب گذشته ،بلافاصله دو تیم واکنش سریع امداد و نجات به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از حدود ۳ ساعت عملیات جستجو و نجات دو جوان مذکور که یکی ۱۸ ساله و دیگری ۱۷ ساله بودند در ارتفاعات این روستا پیدا شدند.

جهانبین ابراز داشت: با توجه به حال نامساعد این دو جوان، نیروهای امدادی آنها را در کمترین زمان به مرکز اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و به کادر درمانی تحویل دادند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یادآوری کرد شماره تماس ۱۱۲ کشیک امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان در هر موقع از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سازمان امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور جمعیت هلال احمر دو جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان