Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:36:07 GMT

۲ واحد تولیدی صنعتی در سنندج به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۱۱۱

۲ واحد تولیدی صنعتی در سنندج به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این واحدهای تولید، در جمع خبرنگاران، گفت: در مجموع برای افتتاح و بهره برداری از این دو طرح تولیدی پنج میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است و برای ۵۹ نفر نیز اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

محمد دره وزمی اظهار کرد: برای افتتاح فاز اول و همچنین فاز توسعه‌ای تولید مفتول و سیم مسی که تمامی مواد اولیه آن نیز در همین واحد تولید می‌شود، پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است، افزود: ظرفیت تولید سالیانه این واحد ۲۰۰ تن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: این واحد تولیدی در حال حاضر با توجه به نیاز بازار داخل کشور، صادرات ندارد اما توانایی صادرات محصولات تولیدی آن با توجه به کیفیت بالای محصول وجود دارد.

دره وزمی به واحد تولید کپسول آتش نشانی اشاره کرد و یادآور شد: برای افتتاح و به بهره برداری رسیدن این واحد صنعتی نیز ۳۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۲۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است، بیان کرد: ظرفیت اسمی این واحد، تولید سالیانه ۱۰ هزار کپسول در سایزهای مختلف است که در حال حاضر به این ظرفیت رسیده‌ایم و در تلاش هستیم با توسعه آن به ظرفیت تولید ۲۰ هزار کپسول در سال برسیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امیدواریم با راه اندازی چنین واحدهای تولیدی موفقی، در راه تولید، ایجاد اشتغال و ایجاد رفاه و آرامش اقتصادی مردم بتوانیم گام‌های بزرگ‌تری برداریم.

کد خبر 5034843

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان واحد های تولیدی سنندج چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله واحد تولیدی بهره برداری واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود

ایسنا/تهران مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران عنوان کرد: افزایش صادرات از طریق شناسایی بازارهای بکر و ظرفیت های خالی صادراتی کشورهای دنیا منجر به جهش تولید خواهد شد.

سعید صادقی گفت: بخشی از ظرفیت های تولیدی صاحبان صنایع مستقر در شهرک های صنعتی فعال نیست و در مقابل تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی وجود دارند که با تمام ظرفیت کار می کنند و امکان ایجاد طرح توسعه دارند.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران بیان کرد: باید تلاش کنیم موانع پیش روی تولید را کنار بزنیم و با اعتماد آفرینی زمینه مشارکت بیشتر فعالان اقتصادی را فراهم آوریم و از اولویت های اصلی که باید بدان توجه جدی شود ایجاد تعادل بین تولید و صادرات می باشد. چرا که اگر امکان تامین مالی از روش های نوین فراهم شود و فعالان اقتصادی بتوانند  طرح توسعه را برای افزایش میزان تولید انجام دهند و موانع دیگر نیز برطرف شود می توان بخشی از بازار صادراتی را از طریق ظرفیت های خالی فعال کرد.

صادقی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ علاوه بر راه اندازی و احیاء ۲۰۵ واحد تولیدی راکد، تعداد ۱۲۷ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۶۷۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰۷۷ نفر به بهره برداری رسیده اند و علاوه بر آن  ۴۹۰واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان تهران که زیر ظرفیت فعالیت داشتند شناسایی و افزایش تولید یافتند که برای سالجاری نیز جهت افزایش ظرفیت تولید ۴۰۰ واحد تولیدی هدفگذاری شده است.

صادقی گفت: ۵ بازار نخست صادراتی استان تهران کشورهای عراق ترکیه امارات متحده عربی پاکستان و آلمان می باشد که سهم استان از صادرات کشور حدود ۳.۵ درصد بوده که در حال حاضر سهم واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی از صادرا استان حدود ۱۲ درصد می باشد.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران اظهار کرد: نامگذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود؛ چرا که اگر بخواهیم در بحث صادراتی رشد قابل توجهی داشته باشیم، ضروری است پیش از آن، تولید کشور به صورت جهشی افزایش یابد و توازن بین تولید و صادرات برقرار باشد تا با افزایش صادرات دچار کمبود کالا در بازارهای داخلی نشویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • نام گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲