Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@09:32:45 GMT

تعطیلی جلسه شورای شهر به دلیل احتمال شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۱۲۶

تعطیلی جلسه شورای شهر به دلیل احتمال شیوع کرونا

سخنگوی شورای شهر تهران از تعطیلی جلسه فردا(سه شنبه) شورای شهر به دلیل احتمال جدی شیوع کرونا در صحن خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی اعطا در حساب شخصی خود در توییتر نوشت:"جلسه علنی شورای شهر تهران⁩ در روز سه شنبه هشتم مهرماه، به دلیل احتمال جدی شیوع ⁧کرونا⁩ تعطیل شد."

وی ادامه داد: دکتر زهرا صدراعظم نوری عضو شورا، با علایم شدید کرونا از دیروز در بیمارستان بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه ‏ در جلسه پیشین همکاران دیگری با ایشان در تماس و گفتگو بوده اند و احتماع شیوع و گسترش کرونا در میان همه حاضرین در صحن شورا (اعضاء شورا، خبرنگاران، کارشناسان و پرسنل اداری) جدی است؛ تصمیم به تعطیلی جلسه فردا سه شنبه گرفته شد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ­رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و فقط تاکید می‌کنیم وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی باید جهادی عمل کند نه اینکه این کار ۲،۳ ماه زمان ببرد. مهدی چمران افزود: هر یک روزی که تاییدیه‌های فنی واگن‌های مترو به تاخیر بیفتد، مردم از واگن‌ها محروم می‌شوند. رئیس شورای شهر تهران همچنین باردیگر بر استفاده از کارشناسان مترو برای تایید فنی واگن‌ها تاکید کرد و گفت: پیش از این نیز کارشناسان مترو برای واگن‌ها تاییدیه فنی می‌دادند و اگر شرکتی دیگر تایید کند باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود. سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیشتر درخصوص تأخیر در اجرایی شدن قرارداد تأمین ۷۹۱ دستگاه واگن متروی تهران جوابیه‌ای صادر و تاکید کرده بود قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن برای خطوط متروی تهران پس از پنج سال از امضای قرارداد با همت وزارت کشور وارد مرحله عملیاتی شد. همچنین الحاقیه این قرارداد به میزان ۱۶۱ دستگاه واگن که سرجمع ۷۹۱ دستگاه واگن را تحویل متروی تهران می‌دهد، سال گذشته به امضا رسید. سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین تاکید کرده از طریق مطالعه فشرده اسناد و جلسات متعدد، زمان ۶ ماهه مندرج در قرارداد حتی به میزان سه ماه تاکنون کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها | این تعطیلی در چه صورتی لازم‌الاجراست؟
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز
  • تعطیلی پنج شنبه ها و کاهش ساعات کار در ایستگاه آخر
  • مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها