Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@03:19:27 GMT

تهامی با نفت آبادان تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۲۱۱

تهامی با نفت آبادان تمدید کرد

ایسنا/خوزستان مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این باشگاه تمدید کرد.

سید فاخر تهامی، مهاجم جوان و از پرورش یافتگان آکادمی صنعت نفت آبادان برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، تهامی سابقه حضور در تراکتور را نیز در کارنامه دارد.

همچنین روز گذشته نفتی‌ها با علی عبدالله‌زاده بازیکن فصل قبل پارس جنوبی و بازیکن سابق باشگاه نفت آبادان قرارداد همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان باشگاه صنعت نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که در اولین روز سال 1403 هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت، همه توان خود را به کار گرفته تا آخرین شانس‌های خود برای بقای زردپوشان را امتحان کند.

نفت آبادان با هدایت کمالوند در دو بازی گذشته یک برد مقابل سپاهان و یک شکست مقابل استقلال خوزستان نصیبش شده و حالا باید عصر روز پنجشنبه از پرسپولیس پذیرایی کند.

در فاصله کوتاه تا دیدار حساس آبادانی‌ها با پرسپولیس فراز کمالوند سرمربی نفت به موضوع جالبی در نشست خبری خود اشاره کرد. سرمربی باتجربه صنعت نفت از تلاش شبانه‌روزی خود برای موفقیت این تیم صحبت و اعلام کرد که برای این منظور مدت‌ها است به خانه نرفته است.

کمالوند در این خصوص گفت: «امیدوارم بازیکنان ما اگر تا الان این موضوع را درک نکرده‌اند متوجه شوند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. وظیفه ما این است که تا پای جان برای هواداران تلاش کنیم. از چهارم فروردین که به آبادان آمدم از این شهر نرفتم. من شبانه‌روزی کار کردم، اما نقاط ضعف زیاد بوده است و برای رفع آن تلاش کردیم.»

دیگر خبرها

  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • کاروان پرسپولیس راهی آبادان شد (عکس)
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!