Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور در هفته نخست ظهر امروز تیم چاپ معلم سنندج به مصاف جنرال ویندو سقز رفت که در این مسابقه جنرال ویندو با نتیجه ۳ بر ۲ حریف سنندجی خود را شکست داد.

رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با توجه به شرایط کرونایی از روز شنبه ۵ مهر ماه با حضور تیم‌های شرکت کننده در ۶ شهر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات نماینده سنندج و سقز در گروه چهارم با تیم‌های شهدای ایلام، شهید قربانی اهواز، خلیج فارس ماهشهر و همسفر لرستان هم گروه است و دیدارهای خود را به میزبانی شهر ماهشهر دنبال خواهند کرد.

گفتنی است، این مسابقات در ۶ گروه و به صورت مجتمع برگزار خواهد شد و بر اساس امتیازات کسب شده تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

کد خبر 5034759

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ دسته دو فوتسال سنندج چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت

به گزارش خبرنگار مهر، در گروه C مسابقات فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی تاجیکستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر تاجیکستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه هم از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی ژاپن و قرقیزستان به مصاف هم می‌روند.

از گروه D این رقابت‌ها هم تیم‌های ملی ایران و افغانستان ساعت ۱۲:۳۰ دیدار می‌کنند و در همین گروه از ساعت ۱۷:۳۰ بحرین و کویت رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6081797

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد