Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@05:32:09 GMT

دستمزد مربی تیم ملی فوتسال نزدیک خط فقر!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۳۴۵

دستمزد مربی تیم ملی فوتسال نزدیک خط فقر!

با وجود اینکه رقم دستمزد مربی تیم ملی فوتسال در مقایسه با فوتبال ناچیز است، فدراسیون فوتبال همین دستمزد را هم پرداخت نکرده است.

به گزارش ایسنا، این روزها بحث جدایی محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال از کادر فنی و پیوستن او به تیم فوتسال گیتی پسند مهمترین خبر اطراف تیم ملی فوتسال است و حتی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نیز نسبت به پرداخت نشدن دستمزد کادرفنی اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظم الشریعه گفت که وقتی برای فوتبال میلیاردها تومان هزینه می‌شود نباید دستمزد مربیان تیم ملی فوتسال با تاخیر پرداخت شود. پس از کناره گیری هاشم زاده از تیم ملی، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال ابتدا گفت که او استعفا نکرده اما بد نیست بدانید که هاشم زاده و دیگر مربیان تیم ملی قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشتند که بخواهند استعفا کنند.

فدراسیون فوتبال از ابتدای سال ۹۹ برای تمدید قرارداد با مربیان تیم ملی فوتسال تعلل کرده و هاشم زاده در شرایطی عطای ماندن در تیم ملی را به لقایش بخشید که قرارداد سال ۹۹ بسته نشده است.

از سوی دیگر او با طلبی ۱۶۰ میلیون تومانی راهی اصفهان شد. هاشم زاده بابت ۱۶ ماه فعالیتش در تیم ملی دستمزدی دریافت نکرده و از آنجایی که قرارداد او ماهیانه ۱۰ میلیون تومان بوده است فدراسیون فوتبال ۱۶۰ میلیون به این مربی بدهکار است. اخیرا اعلام شد که خط فقر زیر ۱۰ میلیون تومان است و با توجه به دستمزد مربی تیم ملی، او همین قراردادی که نزدیک به خط فقر است را هم از فدراسیون نگرفته است. این دستمزد و افتخاراتی که فوتسال داشته را با دستمزد و افتخارات فوتبال مقایسه کنید تا پی ببرید که فدراسیون فوتبال تا چه اندازه نسبت به این رشته پرافتخار بی توجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد هاشم زاده فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال مربی تیم ملی دستمزد مربی هاشم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم ملی فوتسال ایران قرار بود برای شرکت در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، با پرواز ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) عازم بانکوک شوند.

با این وجود و در پی ممنوعیت پروازی به دنبال پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، پرواز ملی‌پوشان لغو شد. با این حال مقامات فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنند پرواز دیگری برای سفر شاگردان وحید شمسایی به تایلند فراهم کنند.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از روز چهارشنبه 29 فروردین در کشور تایلند برگزار می‌شود که برنامه دیدارهای ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 فروردین 1403
ایران - افغانستان، ساعت 12:30

 

شمس: هر 14 بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم

شنبه اول اردیبهشت 1403
ایران - بحرین، ساعت 17:30

دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
ایران - کویت، ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • واکنش مربی تیم ملی فوتسال به لغو سفر جام ملت‌های آسیا
  • اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
  • بارسلونا با ژاوی به نیمه نهایی نزدیک شد