Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمدی از برگزاری کارگاه نمایش نامه نویسی به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در رشت خبر داد.

«حسن صمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت به هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: دفاع مقدس میراث گرانبهایی است که همگان در راستای حفظ و حراست آن بایستی کوشا باشند.

 

مدیر خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان امروز در جنگ نرم، انقلاب، اسلام و ارزش‌های دینی و ایرانی را مورد هدف قرار داده اند، گفت: بصیرت افزایی نسل جوان در برابر ترفندهای دشمنان و توجه به خواسته‌های امروز جوانان، حل مشکلات و معضلات سد راه جوانان از جمله مقوله‌هایی است که مسئولان ذی ربط بایستی بدان توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: عدم توجه به نسل جوان مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد که حل آن با تامین اعتبارات برطرف نخواهد شد.

 

صمدی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان پرداخت و اذعان داشت: برپایی کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌هایی است که در جذب و پویایی نسل جوان در این نهاد فرهنگی احرا می شود.

 

مدیر خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری کارگاه نمایش نامه نویسی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رشت خبر داد، افزود:  این کارگاه ساعت ۱۷ عصر روز(سه شنبه، ۸مهر) در خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان واقع در استادسرا خیابان مهر شریف برگزار می شود.

 

وی اعلام کرد: مهدی آذری نمایش نامه نویس و تهیه کننده رادیو به عنوان مدرس در این کارگاه آخرین مطالب نمایش نامه نویسی را به شرکت کنندگان ارائه می دهد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایش نامه نویسی هنر فرهنگ نمایش نامه نویسی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است