Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:14:42 GMT

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۴۶۶

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست

دستگاه ضد عفونی کننده دست به منظور شست و شوی دست ها بدون نیاز به استفاده از آب و صابون طراحی شده است. این محصول در بازار در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است که بسته به کیفیت ساخت، حجم مخزن، متریال استفاده شده و اجزاء جانبی با قیمت های متفاوتی عرضه می شود. در ادامه به بررسی نحوه انتخاب دستگاه ضد عفونی کننده بر اساس قیمت این محصول می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن تماس : 021-45537

دستگاه ضد عفونی کننده دست

ویروس کرونا یا کرونا ویروس ( COVID-19 ) مهمان ناخوانده این روزهای کشور ما و تمام دنیا است. این ویروس از طریق هوا و قطرات آلوده و ورود آن به مجاری تنفسی انتقال می یابد اما از آنجایی که عمر و ماندگاری ویروس بالا است می تواند تا چندین روز روی سطوح باقی مانده و از طریق لمس سطوح آلوده و دست زدن به چشم ها و صورت وارد بدن شود. لذا علاوه بر توصیه به استفاده از دستکش هنگام استفاده از لوازم عمومی، ضد عفونی دائم دست ها یکی از راهکار های موثر پیشگیری از ابتلا به این ویروس است.

انواع دستگاه های ضد عفونی کننده

این دستگاه ها در انواع پدالی، اتوماتیک و نوع یو وی ( UV ) وجود دارند. از آنجایی که اشعه یو وی برای استفاده و تماس مستقیم دست به خصوص دفعات زیاد خیلی توصیه نمی شود به بررسی دو مدل دیگر، مزایا و معایب هریک می پردازیم:

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک یا چشمی دار

این دستگاه ها دارای سنسور بوده و به محض احساس دست زیر آن، اقدام به پاشیدن ماده ضد عفونی کننده روی آن می کند. سنسور ها از نوع مادون قرمز یا اولتراسونیک هستند که نوع دوم از قدرت بیشتر و قیمت بالاتری برخوردار است. به طور کلی می توان انواع اتوماتیک دستگاه ضد عفونی کننده را نوع کم مصرف تر محلول نیز دانست چرا که پاشش محلول تنها به مقداری که نیاز است صورت می گیرد. همچنین به محض کنار رفتن دست، این پاشش قطع می شود.

دستگاه های محلول پاش اتوماتیک در مدل های ایستاده، دیواری و رومیزی تولید شده اند که انواع دیواری معمولاً ظرفیت مخزن کوچک تری نسبت به مدل های ایستاده دارند. ( البته بسته به مدل متفاوت است ) این دستگاه های ضد عفونی کننده غالبا" از ظاهری شکیل و طراحی مناسب برخوردارند؛ اگرچه باید گفت از لحاظ هزینه نیز بالطبع قیمت های بالاتری دارند.

دستگاه ضد عفونی کننده پدالی


پرفروش ترین دستگاه ضد عفونی کننده دست در سطح ایران انواع پدالی آن است. این مدل ها به دلیل دوام بالا، مکانیزم عملکرد ساده تر، قیمت مناسب و طرح های گوناگون مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته است. این دستگاه ها دارای حجم مخزن ماده ضد عفونی کننده 2 لیتر به بالا هستند و کاربرد عمومی بیشتری دارند لذا مشتریان می توانند بسته به حجم مخزن، از آن در ادارات، مدارس، رستوران ها، آرایشگاه، مطب پزشک و دندان پزشک، مجتمع های مسکونی و ... استفاده کنند. دستگاه های ضد عفونی کننده مانند مدل I9-04 دارای LED است که خود باعث جلب توجه مشتریان و ترغیب استفاده از این دستگاه به خصوص در محیط های عمومی مانند رستوران نیز می شود.

توجه : نکته مهم هنگام انتخاب دستگاه ضد عفونی کننده مناسب، توجه به کاربرد محصول در کنار قیمت آن است. به عنوان مثال برای محیط های کارگاهی باید از مدل های ایستاده با دوام بالا استفاده شود چرا که مدل های دیواری با کوچک ترین ضربه ممکن است دچار خرابی شده یا سنسور تشخیص حرکتشان از کار بیافتد. اما برای دفاتر کوچک مانند بنگاه های معاملات خودرو و مسکن یا آرایشگاه ها استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دیواری، علاوه بر ظاهر زیبا و فضای اشغال شده کم گاهاً هزینه کمتر نیز در پی خواهد داشت.

لیست قیمت انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست


لیست قیمت زیر در تاریخ 7 مهر سال 99 تهیه شده است.


لیست قیمت دستگاه های ضد عفونی کننده فوق ممکن است متوجه تغییرات شده و یا برخی محصولات حذف / اضافه شده باشند. توصیه می شود پیش از خرید به سایت آی ناین ( بزرگترین و کامل ترین مرجع فروش این محصولات در ایران ) سر بزنید: 

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن تماس : 45537-021

خرید بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست با هزینه مناسب 


خیلی ها از ما می پرسند پینشهاد شما کدام دستگاه است؟ در جواب باید گفت بسته به کاربرد محصول و محل قرار گیری گزینه ها متفاوت است. از آنجایی که برخی این محصول را برای مکان های پرتردد و شلوغ مانند بانک می خواهند و برخی آن را تنها برای یک فروشگاه خلوت با حداکثر 20-30 مشتری در روز، پاسخ ما می تواند متفاوت باشد اما اگر بخواهیم محصولی را که از نظر کیفیت ساخت و مرجوعی کم، خود می پسندیم بی شک دو مدل I9-06 و I9-01 را انتخاب می کنیم. در زیر مختصری از این دو محصول قرار داده شده است اما توصیه می شود جهت کسب اطلاع بیشتر محصولات به سایت شرکت آی ناین مراجعه کنید.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل I9-06 :

این دستگاه از نظر طراحی و کیفیت ساخت از رتبه بالایی برخوردار است. سنسور قدرتمند و با کیفیت چشمی ، طراحی منحصر به فرد خمیده که نیاز به خم شدن استفاده کننده را به حداقل می رساند، مخزن 5 لیتری که در مقایسه با ابعاد محصول جالب توجه و بزرگ است، درپوشی مخزن که دارای طراحی زیبایی است، چراغ LED جلوی دستگاه که ظاهری شیک به دستگاه داده است و در نهایت قیمتی که نسبت به مزایای ذکر شده در مقایسه با بسیاری از محصولات هم رده و رقبا کاملاً مقرون به صرفه است.

خرید این دستگاه

دستگاه ضد عفونی کننده پدالی مدل I9-01 :

مخزن 2 لیتری که می توان آن را متوسط نامید و عملکرد پدالی که مورد پسند بسیاری از استفاده کننده هاست و قیمتی که کاملاً مقرون به صرفه است. طول عمر بالای دستگاه و مکانیزم ساده آن، این محصول را به پرفروش ترین محصول این رده بندی تبدیل کرده است و از آنجایی که نرخ مرجوعی یا خرابی این دستگاه در مقایسه با سایر محصولات در همین رنج قیمت بسیار کم تر است لذا توصیه دوم ما این محصول است.

خرید این دستگاه

جهت مشاهده سایر محصولات و بررسی محصول به همراه دیدگاه مشتریان به سایت آی ناین مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت تماس گرفته و به شکل تلفنی از کارشناسان فروش شرکت مشورت بخواهید.

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن تماس : 021-45537

 

انتهای رپرتاژآگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی یو وی مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب دستگاه ضد عفونی کننده دست دستگاه های ضد عفونی کننده دستگاه ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 
وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 
جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • از این فراری فقط 31 دستگاه در جهان وجود دارد (عکس)
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است