Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو نداریم.

ابوالفضل واحدی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره آغاز کلاس‌ها ترم جدید تحصیلی اظهار کرد: کلاس‌ها از 29 شهریورماه به صورت غیرحضوری شروع شده است. کلاس دانشجویان جدید در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سوم آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلاس‌های دانشجویان دوره کارشناسی به صورت غیرحضوری خواهد بود اما برنامه‌ای طراحی کرده‌ایم که این دانشجویان با محیط دانشگاه آشنا شوند. البته در این برنامه پروتکل‌های بهداشتی را نیز در نظر خواهیم گرفت چراکه همه دانشجویان جدید تهرانی نیستند. معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که پایان‌نامه و رساله‌ آنها تصویب شد و نیازمند حضور در دانشگاه برای انجام آزمایش یا محاسبات داده‌ای پیشرفته هستند می‌توانند پس از طی فرآیندهای خاصی در دانشگاه حاضر شوند.

واحدی درباره کاهش ظرفیت پذیرش در سال تحصیلی جدید به دلیل فارغ‌التحصیل نشدن عده‌ای از دانشجویان گفت: این موضوع هم یک نکته مهم است البته ما براساس ظرفیت‌هایی که در بهمن‌ماه به وزارت علوم وسازمان سنجش آموزش کشور اعلام کردیم دانشجوی جدید پذیرش می‌کنیم.  

وی درباره مذاکره یا رایزنی با مسئولان سازمان سنجش برای پذیرش دانشجویان در مرحله تکمیل ظرفیت ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها بر این است دانشجویان را در همین ترم پذیرش و کلاس‌ها را شروع کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به اینکه زمان ثبت‌نام دانشجویان نو ورود چه زمانی خواهد بود، گفت: هنوز زمان اعلام نتایج آزمون‌های سراسری مشخص نیست ولی برنامه‌ریزی برای شروع کلاس‌ها گرفته شده که از 3 آبان است. بعد از اعلام نتایج در باره ثبت‌نام برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

واحدی در پاسخ به این سوال که آیا ثبت‌نام دانشجویان جدید به صورت الکترونیکی خواهد بود، گفت: از سال گذشته بسترهای لازم برای این کار را فراهم کردیم بخشی از فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری است. بخش‌هایی هم به خاطر آشنایی دانشجویان با محیط دانشگاه حضوری است اما تلاش می‌کنیم که اقدامات حضوری را به حداقل برسانیم.

وی درباره برنامه‌های نیمه‌تمام دانشجویان ترم گذشته و ترم تابستان بیان کرد: تقریبا تمام نمرات دانشجویان 2 هزار گروه درس در دانشگاه نهایی شده است و شاید نمره دانشجویان کمی به تعداد انگشتان یک دست هنوز نهایی نشده باشد.

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی کلاس ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این سرای دانشجویی بخشی از مجموعه خوابگاهی غدیر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و ظرفیت پذیرش هزار دانشجو را دارد.
وی افزود: سرای دانشجویی حضرت معصومه در سه طبقه با صرف بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه بازسازی شده و دارای امکانات رفاهی، فرهنگی ورزشی است.
دکتر حسینی با بیان این که دختران دانشجوی شهرستانی که فاقد محل اسکان هستند می‌توانند ازاین خوابگاه‌ها استفاده کنند گفت. تمام امورات این سرای دانش جویی حتی تاسیسات وحراست آن نیز توسط بانوان انجام می‌شود.
وی افزود. برای سال‌های آتی قرار است با کمک خیرین خوابگاه دیگری برای دانش جویان متاهل تاسیس کنیم.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو