Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 190 نفر از هموطنان مبتلا به کووید19 در 24 ساعت اخبر خبر داد و افزود: 3 هزار و 512 بیمار جدید نیز به شمار مبتلایان افزوده شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دکتر لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز یکشنبه تا امروز دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۴۹ هزار و ۹۶۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۷۷۹ نفر رسید.

به گفته دکتر لاری ۴۰۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. در حال حاضر استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.
همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد شریفی امروز، ۲۹ فروردین با اشاره به اینکه ۱۷ آوریل برابر با ۲۹ فروردین به عنوان روز جهانی هموفیلی نامگذاری شده است، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می شود.

وی ادامه داد: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتورهای انعقادی رایگان، تزریق فاکتورهای نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A ، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.

شریفی اضافه کرد: بر همین اساس، ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشارهای روانی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان