Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمازیار حسنی به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی امروز در حاشیه برگزاری تور رسانه شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار کرد: ارسال نیرو در کمترین زمان ممکن با تجهیزات لازم مهم‌ترین دغدغه آتش نشانی بابل است.

وی با اشاره به اینکه تا حدودی امکانات و تجهیزات سازمان بروز شده است،افزود: سازمان یک نردبان ۳۲ متری دارد که با توجه به رشد زندگی آپارتمان‌نشینی و افزایش طبقات ساختمان‌ها نیازمند نردبان ۵۴ متری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل با اشاره به اینکه هفت خط ارتباطی همزمان پاسخگوی شهروندان هستند، تصریح کرد: ۷۰ درصد تماس‌ها به سازمان یا تماس اشتباه است یا مزاحم تلفنی هستند که مزاحم تلفنی ۳۰ درصد تماس‌ها را شامل می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: زمان استاندارد رسیدن آتش‌نشانان در محل حادثه سه تا پنج دقیقه است که اگر ترافیک نباشد ما کمتر از این زمان در محل حادثه هستیم.

حسنی با اشاره به فعالیت ۶ ایستگاه عملیاتی در بابل، خاطرنشان کرد: سعی کردیم ایستگاه‌های مختلف کاربری‌های مختلف داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ نیرو در ۶ ایستگاه بابل فعالیت دارند ادامه داد: در شرایط کنونی نیاز داریم هر خانواده یک آتش‌نشان داشته باشد که حداقل با داشتن یک کپسول آتش‌نشانی در خانه همیار آتش نشان باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل با تقدیر از توجه و حمایت شهردار بابل از سازمان گفت: با حمایت شهردار بابل ایستگاه ۶ آتش‌نشانی بابل برای نقاط پرترافیک شمال بابل احداث که همزمان با خرید دو دستگاه خودروی اطفا حریق نیز مجهز شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: روز آتش نشان بابل مدیرعامل سازمان 7 مهر آتش نشانی بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته