Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر ادعای یک خبرگزاری داخلی، سید حسین حسینی و کاوه ستوده هنگام بازگشت به ایران و در فرودگاه قطر با یکدیگر درگیر شدند!

به ادعای یک خبرگزاری داخلی، بین بازیکنان استقلال و کادر پزشکی این باشگاه، هنگام بازگشت به ایران درگیری هایی رخ داده که با دخالت ماموران قطری همراه بوده است!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، بازگشت تیم استقلال از دوحه قطر به ایران با حواشی زیادی رو به ‌رو بود، به طوری که در فرودگاه دوحه، بازیکنان با تیم پزشکی درگیری پیدا می ‌کنند و کار به جای باریک کشیده می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم استقلال روز گذشته اعلام کرد که با معاینات انجام شده مشخص شد که دنده سید حسین حسینی، دروازه ‌بان تیم استقلال شکسته نشده است. این مسئله باعث ناراحتی دروازه ‌بان آبی ‌پوشان شد که چرا پزشک تیم باید چنین مصاحبه‌ ای انجام دهد و به نوعی مصدومیتش را زیر سؤال ببرد. به همین دلیل، حسینی در فروگاه دوحه به هنگام بازگشت استقلال، به ستوده اعتراض شدیدی می ‌کند. این اعتراض باعث درگیری لفظی بین طرفین شده و گفته شده حسینی ضربه ‌ای هم به ستوده زده است.

در حالی که یکی از عوامل تیم پزشکی به حمایت از ستوده وارد درگیری‌ ها شد، یکی دو بازیکن استقلال نیز به حمایت از حسینی به ماجرا ورود کردند. پلیس قطر نیز با دیدن این درگیر‌ی‌ ها، وارد عمل شد و عوامل درگیری را محاصره کرد.

مسئولان استقلال پس از گفتگو با پلیس قطر و رایزنی موفق شدند سوار هواپیما شده و به ایران بازگردند. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه هم در فرودگاه حضور داشت.

 

بیشتر بخوانید:

کاوه ستوده: دنده سید حسین حسینی دچار شکستگی نشده است

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در رژیم صهیونیستی به پست ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم درباره تحولات اصفهان در فضای مجازی واکنش نشان داد.

وی در پلتفرم ایکس نوشت: بن گویر با انتشار پست خود در فضای مجازی موفق شد اسراییل را به تمسخر بگیرد. وی تل آویو را از تهران گرفته تا واشنگتن رسوا کرد.

لازم به ذکر است که بامداد امروز هدف قرار گرفتن سه ریزپرنده در اصفهان که یک حادثه در مقیاس بسیار کوچک محسوب می‌شود، به طور گسترده از سوی رسانه‌های صهیونیستی پوشش داده شد.

برخی از این رسانه‌ها این رخداد که طی آن چند ریز پرنده به آسمان پرانده شده بود را به عنوان «حمله اسراییل علیه ایران» توصیف کردند! موضوعی که حتی از سوی مقامات صهیونیست نیز مورد تمسخر قرار گرفت.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار این اخبار، ضمن تأیید تلویحی اقدام مذکور از سوی اسراییل، آن را ضعیف و مسخره توصیف کرد.

دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی اما ضمن ابراز نگرانی درباره اظهارات بن گویر، از اینکه وی مسئولیت این رخداد را برعهده تل‌آویو دانسته به شدت ابراز نگرانی کردند.

در همین رابطه، میکی لوی رئیس سابق و عضو فعلی کنست رژیم صهیونیستی خطاب به بن‌گویر وزیر امنیت داخلی نوشت: تبریک می‌گویم! شما توانستید تمام دوران حضور خود در مسئولیت «وزارت شکست ملی» و «عضویت در کابینه» را در یک کلمه توصیف کنید!

کد خبر 6082693

دیگر خبرها

  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت
  • واکنش تسنیم به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • واکنش فوری به ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره حمله به ایران
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا