Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-برنامه خردسال «با ما بیا» پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ مهر به مناسبت روز ناشنوایان و سالمندان به صورت ویژه‌ای روانه آنتن خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ مجتبی ظریفیان تهیه‌کننده «با ما بیا» با اشاره به تهیه ویژه برنامه‌های به مناسبت روز ناشنوایان و روز سالمندان، اظهار داشت: اهمیت به سالمندان باید از سنین ابتدایی در ذهن کودکان جای گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا برنامه «با ما بیا» نیز با طراحی و اجرای داستان‌هایی مختص این سن مفهوم ارزشمند بودن قشر سالمند را به کودکان یادآوری می‌کند.

وی در ادامه افزود: در داستانی که ما طراحی کرده‌ایم هدف بیان این نکته است که شاید پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های امروز از انجام برخی امور ناتوان باشند، اما این مساله اقتضای سن است و همین افراد در روزگار جوانی قهرمانان زندگی خود و فرزندان‌شان بوده اند. این برنامه جمعه ۱۱ مهر روانه آنتن می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

«عمو مهربان» در ادامه با اشاره به روز ناشنوایان اضافه کرد: به مناسبت روز جهانی ناشنوایان نیز پنجشنبه ۱۰ مهر برنامه با رابط ویژه ناشنوایان روانه آنتن می‌شود، اتفاقی که ما امید داریم بتوانیم برای بقیه ایام سال نیز از این امکان برای ارتباط بهتر با کودکان ناشنوای عزیز استفاده کنیم.

گفتنی است «با ما بیا» کاریست از گروه کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی مجتبی ظریفیان و کارگردانی آزیتا رضایی که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما روز ناشنوایان مناسبت روز روانه آنتن ما بیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲