Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین پل معلق شرق کشور در یک مجموعه توریستی و بوم‌گردی در روستای هدف گردشگری فیروزه بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، این پروژه که در مجموعه تفریحی، توریستی و بوم‌گردی دالان فیروزه و از سوی بخش خصوصی اجرا شده است، روز یکشنبه ۶ مهرماه ۹۹، همزمان با روز جهانی گردشگری افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در آیین افتتاح نخستین پل معلق شرق کشور با بیان اینکه روستاهای خراسان شمالی قابلیت و ظرفیت‌های بسیاری برای جذب گردشگر دارند، گفت: «در راستای ایجاد اشتغال خرد و رونق گردشگری تلاش می‌کنیم تا با همراهی روستائیان زمینه مساعدی برای جذب گردشگری در این روستاها فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

یزدان‌پناه عنوان کرد: «در حال حاضر قریب به ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی در روستاهای خراسان شمالی ایجاد شده است که در مجموع با ظرفیت ۱۴۴ اتاق، در کنار سایر ظرفیت‌های اقامتی استان در حال فعالیت هستند.»

میثم فیروزه، مدیر بوم‌گردی دالان فیروزه و مجری طرح پل معلق در این اقامتگاه نیز اظهار کرد: «این پروژه که نخستین پل معلق شرق کشور محسوب می‌شود، به طول ۱۰۰ متر و با سرمایه‌گذاری سه میلیارد ریال انجام شده است.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال تفریحی دالان فیروزه توریستی بومگردی بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر

نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه در اصفهان برگزار و مشکلات و مسائل توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان صبح امروز با حضور سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان و سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار و مشکلات و مسائل توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف تجاری، اقتصادی، گردشگری و غیره بررسی شد.

بازار روسیه ظرفیت بسیار خوب برای فعالان اقتصادی استان کرمان است

سیدمهدی طبیب‌زاده در این نشست، اظهار داشت: ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که براساس آن روابط اقتصادی استان کرمان با روسیه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه دو کشور ایران و روسیه شرکای راهبردی و استراتژیک هستند، افزود: متاسفانه تا کنون از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف استفاده لازم نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه حداکثر صادرات ایران به روسیه به یک میلیون دلار در سال است، بیان کرد: این عدد رقم زیادی در برابر ظرفیت‌های عظیمی که در کشور داریم، نیست.

پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیههمکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است

وی با بیان اینکه کرمان ظرفیت‌های عظیم معدنی، کشاورزی و گردشگری دارد که متاسفانه به خوبی معرفی نشده است، گفت: باید روابط متقابل تجاری بین استان کرمان و روسیه برقرار و مشکلات پیش رو و موانع را برطرف کنیم.

طبیب‌زاده ادامه داد: سرکنسولگری روسیه در اصفهان استقبال خوبی از توسعه روابط بین کرمان و روسیه داشتند و برای همین به کرمان سفر کردند تا با ظرفیت‌های موجود آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه بازار روسیه یک ظرفیت بسیار خوب برای فعالان اقتصادی استان کرمان است، افزود: در حال حاضر کمتر از 50 میلیون دلار صادرات استان کرمان به کشور روسیه است که عمده آن صادرات محصول پسته است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر