Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

قدس آنلاین:  دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۷ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۴۹ هزار و ۹۶۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۷۷۹ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۷۶ هزار و ۵۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: ۴۰۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون سه میلیون و ۹۵۹ هزار و ۷۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری همچنین در توضیح استانهای در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین در استانهای در وضعیت هشدار گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیما سادات لاری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی

سهیلا پیدا در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار کرد: در واقع رفت و آمد بیماران مبتلا به ام اس به انجمن رو به افزایش است. وی افزود: ۷۰۰ بیمار مبتلا مبتلا به ام اس تحت پوشش این انجمن هستند که ۶۰۰ بیمار از این تعداد دارای پرونده هستند و ۱۰۰ نفر نیز به دلیل درخواست خود آن ها پرونده تشکیل نشده است. پیدا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این بیماری زنان هستند، ادامه داد: اما متاسفانه همسران این افراد بعد از اینکه بیماری آن افزایش می یابد، آن ها را ترک می کنند. وی بیان کرد: وجود یک همراه سرا در استان یکی از نیازهای اساسی این بیماران است و ما به دنبال ساخت این مکان هستیم تا آن را برای بیماران بسازیم. مدیر انجمن بیماران ام اس خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این انجمن پوشینه بزرگسال است و خیران بیماران این انجمن را در این زمینه یاری کنند. وی خاطرنشان کرد: فضای خود انجمن ام اس به هیچ عنوان مناسب نیست به شدت با کمبود فضا مواجه است بطوریکه به عنوان مثال جایی برای صحبت روانپزشک با بیمار و ... وجود ندارد. پیدا تصریح کرد: استرس یکی از عواملی است که سبب می شود تا شدت بیماری افزایش یابد و تعدادی از بیماران ‌در زمینه هایی همچون اشتغال دچار مشکل هستند که به آن ها استرس وارد می شود و در این زمینه باید به این افراد کمک شود./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • هوش مصنوعی به درمان آلزایمر کمک خواهد کرد؟
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور