Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم در طول سال به دلایل متفاوتی سفر می‌کنند. حالا این سفر ممکن است جنبه تفریحی داشته باشد و برای گشت‌وگذار در طبیعت یا بازدید از جاذبه‌های توریستی دیگر شهرها برنامه‌ریزی شود یا به دلایل کاری، درمانی، تحصیلی، زیارتی و ... اتفاق بیوفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همانطور که می دانید ایران کشور چهار فصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی‌اش آب‌ و هوای ویژه‌ای هم دارد که سفر را برایمان در تمام فصول سال ممکن می‌سازد. گذشته از این، جذابیت‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی‌ بی‌شمار در شهرهای مختلف ایران باعث شده کسب‌وکارهایی که در حوزه گردشگری فعالیت دارند هر روز بیشتر شده و پتانسیل فراوانی برای رشد داشته باشند.

اما با این وجود مسائلی هست که می‌تواند ما را برای تدارک دیدن و برنامه‌ریزی سفر مردد ‌کند و آن چیزی نیست جز تامین هزینه‌های مربوط به سفر! متأسفانه فراهم بودن شرایط آب‌وهوایی و وجود مقاصد توریستی با جذابیت‌های گردشگری فراوان برای سفر رفتن کافی نیستند. چراکه پیش از فکر کردن به این موارد ابتدا باید هزینه‌های حمل‌ونقل، اقامت، خوردوخوراک، تفریح و خرید در سفر برآورد شود.

حالا میهمان شو با فراهم کردن امکان رزرو آنلاین سوئیت و آپارتمان مبله در تهران و دیگر قطب‌های گردشگری کشور بخش زیادی از هزینه‌های سفر را که مربوط به اقامت است کاهش داده و دایره انتخاب شما را وسیع‌تر کرده است. هدف تیم میهمان شو بهبود و مدیریت برنامه‌های سفر، جلوگیری از اتلاف وقت در جستجوی اقامتگاه مناسب به صورت حضوری و صرفه‌جویی در هزینه‌های اقامت است. در این سایت تعداد بسیار زیادی سوئیت و منزل شخصی برای اجاره در شهرهای مختلف به خصوص در تهران، نوار شمالی کشور، مشهد، اصفهان، شیراز و دیگر کلان‌شهرهای ایران وجود دارد تا مسافران بتوانند علاوه بر کنترل هزینه‌های سفر در ایام تعطیل با رزرو سوئیت و آپارتمان‌ مبله پیش از سفر زمان را هم به بهترین شکل مدیریت کنند.

دردسرهای پیدا کردن سوئیت و آپارتمان مبله در تهران را فراموش کنید!

اگر تا به حال برای انجام کاری به تهران رفته باشید حتما میدانید که پیدا کردن یک اقامتگاه امن و مناسب چه کار سختی است! شاید تهران به عنوان یک مقصد توریستی و گردشگری چندان مورد توجه نباشد اما هر روز هفته عده زیادی برای انجام امور کاری، درمانی، تحصیلی و یا خرید از شهرستان‌های دور و نزدیک راهی تهران می‌شوند.

پیدا کردن هتل در این شهر کار سختی نیست. بالاخره تهران به عنوان پایتخت کشور تعداد زیادی هتل برای اقامت مسافران دارد اما هزینه‌های سرسام‌آور بعضی از آن‌ها مانع از این می‌شود که مسافران به راحتی برای رزرو اتاق در هتل‌ها رضایت دهند.

در عوض پیدا کردن سوئیت و آپارتمان مبله برای اجاره که هم تمیز باشد، هم امن و قابل اعتماد و هم به محل کاری که ما می‌خواهیم نزدیک باشد کار چندان آسانی نیست. میهمان شو با بیش از 400 گزینه برای اجاره آپارتمان مبله در تهران این کار را برای شما راحت کرده است. کافی است وارد سایت شوید و بعد از جستجوی نام تهران، نام محله، امکانات درخواستی و رنج قیمتی که مدنظر دارید را از قسمت فیلترها انتخاب کنید تا جستجوی نهایی بر مبنای نیاز و خواسته‌های شما انجام شود. حالا یکی را به دلخواه انتخاب کرده و درخواست رزرو را ثبت کنید و منتظر تایید میزبان بمانید.

میهمان شو برای رزرو اقامتگاه در مشهد هم همراه شماست!

مشهد یک قطب گردشگری مهم در کشور است که بیشتر به عنوان یک مقصد زیارتی برای سفر انتخاب می‌شود. البته در این میان کسانی هم هستند که مشهد را برای سفر تفریحی، کاری و یا حتی درمانی انتخاب می‌کنند. در هر صورت به هر دلیلی که راهی مشهد شده باشید اول از همه نیازمند جایی برای اقامت هستید.

بازار دلالان اجاره خانه در مشهد حسابی داغ است. در هر فصلی از سال هم که به مشهد بروید باز اینجا تب‌ و تاب سفر داغ است و بازار دلالان داغ‌تر، اما اصلا جای نگرانی نیست میهمان شو این مشکل را برای شما رفع کرده است.

میهمان شو با ارائه خدمات باکیفیت اقامتی در یک شهر زیارتی مثل مشهد توانسته به تنهایی پاسخی برای تقاضا و نیاز مردم به یک سامانه جامع و ایمن برای رزرو اینترنتی سوئیت و آپارتمان مبله باشد. در حال حاضر میهمان شو با بیش از 60 مورد اقامتگاه خصوصی برای اجاره سوئیت در مشهد شما را از شر مشکلاتی مانند قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای برای اجاره روزانه خانه در مشهد، پر بودن مسافرخانه‌ها و هتل‌ها در ایام خاص و سو استفاده‌ی دلالان اجاره اقامتگاه در کلان‌شهرها نجات داده است، با استفاده از میهمان شو شما می‌توانید:

1. در چارچوب قوانینی محکم برای رعایت حقوق میزبان و مسافر سوئیت اجاره کنید.

2. به صورت رایگان درخواست رزرو دهید و پس از بررسی‌های لازم رزروتان را قطعی کنید.

3. نظرات کاربران قبلی را در مورد کیفیت خدمات و بهداشت اقامتگاه بخوانید و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید.

4. عکس‌های کاملی از هر اقامتگاه ببینید و با مطالعه‌ی توضیحات اطلاعات کاملی در مورد امکانات و قوانین سوئیت به دست آورید.

5. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از تقویم قیمتی میهمان شو کمک بگیرید و ارزان‌ترین بازه زمانی را برای سفرتان انتخاب کنید.

6. در تمام طول سفر در صورت بروز هرگونه مشکلی از تیم پشتیبانی تلفنی میهمان شو راهنمایی بگیرید.

قوانین خشک هتل‌ها را فراموش کنید و با خیال راحت از شب‌نشینی لب زاینده‌رود لذت ببرید!

اصفهان یکی دیگر از آن مقاصدی است که میهمان شو با پوشش دهی کامل آن توانسته خیال مسافران را برای تجربه یک سفر لذت‌بخش به این منطقه راحت کند. اگر قرار باشد برای اقامت در سفر اصفهان یک اتاق در هتل اجاره کنید باید قبل از قطعی کردن تصمیمتان فکری هم به حال قوانین سرسختانه هتل‌ها بکنید. هتل‌های پنج ستاره و درجه یک که بحثشان جداست، درست است در این هتل‌ها همه چیز باب میل میهمانان است اما به همان نسبت هزینه‌های بیشتری هم از شما دریافت می‌شود.

اگر بخواهید در هتل‌های درجه دو و درجه سه اقامت داشته باشید ممکن است بابت بعضی قوانین خشک و غیرمنعطفشان اذیت شوید؛ مثلا بعضی از این هتل‌ها ساعت رفت‌وآمد دارند و شما نمیتوانید بیشتر از یک ساعت خاصی بیرون از هتل بمانید، قوانین این‌چنینی در شهری مثل اصفهان که به شبگردی‌های چهارباغ، چراغ‌های روشن کافه‌ها در شب‌های جلفا و سازوآوازهای نیمه‌شب در زیر پل خواجو زنده است می‌تواند تمام ذوق‌وشوقتان را برای سفر کور کند.

میهمان شو با بیش از 150 گزینه برای اجاره روزانه خانه در اصفهان آن‌هم به صورت دربست، شما را از دست قوانین خشک هتل‌ها نجات می‌دهد. با اجاره آپارتمان مبله و دربست شما مختارید هر تصمیمی در طول سفرتان بگیرید. از طرفی میهمان شو گارانتی کمترین قیمت و قوانین آسان برای استرداد و بازگشت وجه را هم به شما می‌دهد. دیگر چی از این بهتر که در ازای پرداخت هزینه مناسبی یک سوئیت دربست در اختیار داشته باشید؟ با انتخاب این تیم می‌توانید اطمینان داشته باشید که برای بالاترین کیفیت، کمترین قیمت را پرداخت کرده و در صورت پشیمان شدن هم می‌توانید به راحتی با استرداد رزروتان، پولی که بابت اجاره سوئیت پرداخت کرده بودید را در کمترین زمان ممکن پس بگیرید.

البته خدمات اجاره سوئیت و اقامتگاه از طریق میهمان شو به همین سه شهر ختم نمی‌شود، میهمان شو با در دست داشتن طیف وسیعی از سوئیت و ویلا در سراسر کشور توانسته با حذف واسطه‌ها در اجاره سوئیت مبله به صورت مستقیم مسافران را به صاحبان ویلا و خانه‌ها ارجاع دهد. کافی است وارد سایت میهمان شو شوید و با جستجوی نام شهر موردنظرتان گزینه‌های موجود برای اجاره در این شهر را با توضیحات کامل و قیمت مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سوئیت و آپارتمان مبله میهمان شو اجاره سوئیت برای اجاره پیدا کردن برای سفر هزینه ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران گفت: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت آزمایشی در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح شناسایی شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

میوه‌های بی کیفیت را برگردانید

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که میوه ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

او در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم انشالله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

کد خبر 846587 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سبزی شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان