Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان روز چهارشنبه این هفته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف هم خواهند رفت.

«دیار امام خوجایف»  مدیر کل لیگ فوتبال ازبکستان بعد از قرعه کشی مرحله یک چهارم و مشخص شدن تقابل دو تیم پرسپولیس و پاختاکور گفت: ما باید در سومین بازی متوالی با تیم های ایرانی بازی کنیم و این بار حریفمان پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: قبل از قرعه کشی دوست داشتم با پرسپولیس بازی کنیم. در مقایسه با تیم های عربستان، آمار بازی های ما در مقابل باشگاه های ایران بهتر است. 

مشاور لیگ فوتبال ازبکستان تاکید کرد: اما در بازی های حذفی، اختلاف بین حریفان گاهی ناچیز است چون تیم ها برای زنده ماندن بازی می کنند. 

امام خوجایف گفت:  ما از تیم پاختاکور انتظار صعود به مرحله نیمه نهایی داریم. اگرچه پرسپولیس موفق شده است تیم قدرتمندی را شکست بدهد ولی ما خاطرجمع هستیم.

کد خبر 5035164 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پاختاکور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا فدراسیون کشتی مجید نامجومطلق تیم ملی فوتسال ایران السد قطر الاهلی عربستان یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل احمد فاحص از لبنان در جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفت و نشان برنز خود را قطعی کرد.   فرجی در مرحله نیمه نهایی با نورسلام کاسیم از قزاقستان دیدار خواهد کرد.   بازی‌های نیمه نهایی و نهایی این رده سنی امروز برگزار می شود. هدایت پینگ پنگ باز کشورمان برعهده رضا فرجی است.

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • ماشاریپوف و اورونوف درخشیدند، ازبکستان به جام ملتها رسید
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس