Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، برای پیروزی دربرابر دشمن هیچ راهی جز الگوگرفتن از دستاوردهای دوران دفاع مقدس وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانهاشرفیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر شکراللهی امروز در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هفتم مهر روز بسیج پیشکسوتان در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس رشادت، ایستادگی و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران هشت سال نبرد حق علیه باطل را به ما یادآوری می‌کند و این ایام برای ملت ایران ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه بر ضرورت حفظ خاطرات دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید تاکید کرد و گفت: باید از طریق ابزار هنر و رسانه خاطرات آن دوران را به مردم انتقال دهیم و این کار از طریق سینما و ساخت سریال و آثار هنری و همچنین نوشتن کتاب محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات به بهترین نحو جنگ را مدیریت کردند و مقابل دشمنان ایستادند خاطرنشان کرد: باید خاطرات آن دوران شکوهمند و پرافتخار را به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یابد.

روایت فرمانده دفاع مقدس از آغاز جنگ / زمان دقیق و ‌قطعی حمله عراق را می‌دانستیم / شهید صیاد و حاج قاسم چشم طمع دشمنان را کور کردند + فیلمسرنوشت سینماگران دفاع مقدس، از آنان که کوچ کردند تا آنان که ناشناخته ماندندمجموعه کتاب 5 جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس رونمایی شد

سردار شکراللهی با بیان اینکه پیروزی در دوران دفاع مقدس به‌دلیل اعتماد ویژه امام خمینی(ره) به نیروهای جوان محقق شد تصریح کرد: داشتن رویکرد خلاقانه و نوآوری در عرصه‌های مختلف یکی از دستاوردهای دوران شکوهمند دفاع مقدس است که باید برای مردم تبیین شود.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه اعتماد عملی امام(ره) به جوانان را عامل شکوفایی استعدادهای آنان و کسب پیروزی در جنگ دانست و افزود: رزمندگان ما با کمترین امکانات و با به کارگیری خلاقیت و نوآوری توانستند در عملیات‌های زیادی پیروز شوند و این موضوع باعث حیرت همگان شد.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و ادوات نظامی در دوران جنگ و با بیان اینکه در آن زمان حتی برای تهیه گلوله‌های جنگی نیز با مشکل روبه‌رو بودیم اظهار داشت: در آن دوران سایر کشورها از هرگونه حمایتی از جمله فروش سیم خاردار به کشور ما خودداری می‌کردند اما جوانان ما تسلیم سختی‌ها نشدند و مقابل همه ایستادند.

سردار شکراللهی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 53 کشور به‌طور مستقیم از صدام حمایت می‌کردند عنوان کرد: رزمندگان ما در شرایط بسیار سختی توانستند با ابتکار و خلاقیت و تولید تجهیزات مورد نیاز و همچنین ساخت موشک‌های جنگی رژیم تا دندان مسلح بعثی را شکست دهند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه تنها راه مقابله با توطئه‌های خصمانه دشمنان را الگوبرداری از سیره و منش رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، برای پیروزی هیچ راهی جز الگوگرفتن از دستاوردهای دوران دفاع مقدس وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از جمعی از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین خانواده رضا کوچکی‌نیا نخستین شهید سلامت شهرستان آستانه اشرفیه تجلیل شد.

انتهای پیام/613/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است.»

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴ دهه از تأسیس نیروی ارزشی و پرافتخار سپاه، برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و پرقدرت‌تر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از گذشته است و اقدام اخیر سبز پوشان غیور این نهاد مقدس در عملیات غرور آفرین و پر افتخار اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» آنچنان درخشیده که حیرت جهانی را بدنبال داشته و تمام معادلات جهانی را در هم آمیخته است.

امروز معادلات جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: سیلی «وعده صادق» توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و قدردان و ملت غیور ایران اسلامی، نیز در راهپیمایی‌های گوناگون در طول سال با فریادهای خود و شعارهای «من سپاهی ام» حمایت خود را از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش سربلند و موفق باشد.

کد خبر 6084534

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند