Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@04:43:02 GMT

انواع میوه و سبزی در بازار چند؟

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۳۱۶

انواع میوه و سبزی در بازار چند؟

ساعت24-بازار میوه و صیفی در روزهای گذشته خبر از جوی نسبتا آرام و نوسانی کمتر می دهد.

براساس مشاهدات میدانی در خرده فروشی های سطح شهر تهران سیب زمینی و پیاز سفید کیلویی۳۹۰۰ تومان، پیاز زرد کیلویی۴۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۳۹۰۰ تومان، سیب قرمز ۱۴ هزارو ۹۰۰ تومان، هلو ۱۵ هزارو ۹۰۰ تومان، شلیل ۱۶ هزارو۹۰۰ تومان، موز ۱۹ هزارو۸۰۰ تومان، انواع انگور ۱۲ تا ۱۸ هزارتومان، نارنگی ۱۲ هزارو۹۰۰ تومان، انواع گلابی ۱۸ تا ۳۹ هزارتومان، خیار حدود ۱۰ هزارتومان عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس کشف قیمت میدان میوه و تره بار مرکزی قیمت هر کیلو لیموترش سنگی ۹۰۰۰ تا ۱۳ هزارتومان، لیموترش ریز۱۱ تا ۱۶ هزارتومان، گوجه فرنگی بوته رس۱۵۰۰ تا ۲۷۰۰ تومان، انواع کاهو  ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، فلفل دلمه سبز۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان،   سیب زمینی۱۷۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، انواع پیاز ۱۰۰۰ تومان تا ۴۵۰۰ تومان، انواع هلو۵۰۰۰ تا ۱۲ هزارتومان، انواع نارنگی۴۰۰۰ تا ۱۱ هزارتومان، موز ۱۵هزارو۵۰۰  تا ۱۹ هزارتومان، لیموشیرین ۷۰۰۰ تا ۱۰ هزارتومان، انواع گلابی  از ۱۵ تا ۲۸ هزارتومان، انواع شلیل ۵۰۰۰ تا ۱۲ هزار تومان، انواع سیب ۶۰۰۰ تا ۱۲ هزارتومان، انواع خیار ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، پسته تازه ۵۵ تا ۷۵ هزارتومان، انواع انگور ۵۰۰۰ تا ۱۶ هزارتومان است که با اعمال سود ۳۵ درصدی در خرده فروشی ها به فروش می رسد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744642

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • ریواس کجا می‌روید؟ چند است؟ فواید ریواس چیست و چطور باید آن‎را خورد؟
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • جایگاه میوه و سبزیجات در رژیم‌های غذایی
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار