Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- نیما عراقی؛ بامداد گذشته ششمین دیدار فینال کنفرانس شرق با شور و هیجان وصف ناپذیری آغازشد. میامی هیت برای قهرمان شدن فقط به یک برد احتیاج داشت. اما حریفش تیم پر آوازه ای به نام بوستون بود که آمده بود همه توانش را بگذارد.
کوارتر اول را میامی میزبان بهتر ظاهر شده موفق شد با شش امتیاز پیش بیافتد اما کوارتر بعدی نوبت بوستون بود و سبز پوشان پر افتخار پا پس نکشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع نیمه دوم دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند اما کوارتر چهارم جولانگاه بام آدبائو سنتر میامی شد تا اختلافی ده امتیازی در این کوارتر پدید بیاورد و در کل بازی با نتیجه 125-113به پایان برسد.

بام آدبائو در این دیدار موفق به کسب 32امتیاز و 14ریباند شد و عنوان برترین بازیکن میدان را کسب کرد. در کنارآدبائو، جیمی باتلر نیز مانند اکثر بازی‌ها خوش درخشید و22امتیاز کسب کرد تا میامی فاتح کنفرانس شرق شود. از نکات جالب این دیدار جذاب، استفاده میامی تنها از هشت بازیکن و فشار بر نفرات اصلی بود که اکثر کارشناسان را متعجب کرد. حال این تیم که آخرین بار در سال 2014 قهرمان کنفرانس شده بعد از  شش سال بار دیگر نماینده کنفرانس شرق در فینال خواهد بود و این بار  باید برابر لیکرزی قرار بگیرد که همه مدعیان کنفرانس غرب را از دم تیغ گذرانده واکنون مدعی اصلی قهرمانی است. از دیگر نکات جذاب این دیدار اما می توان اشاره به تقابل لبرون جیمز، ستاره لیکرز با هم تیمی های سابقش در میامی کرد،حال باید دید آیا جیمز می تواند مانع قهرمانی یاران قدیمی شود یا میامی هیت مانند زمانی که لبرون در تیمش تاخت و تاز می کرد باز هم قهرمان NBA می شود

هومن جعفری کد خبر: 1074218 برچسب‌ها لیگ NBA میامی هیت تیم بسکتبال بوستون سلتیک منهای فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ NBA میامی هیت منهای فوتبال کنفرانس شرق میامی هیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران از کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز چهارم و پایانی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس به‌‌عنوان آخرین رویداد گزینشی این بازی‌ها، امروز (دوشنبه 27 فروردین) در شهر نیس فرانسه پیگیری شد. در دومین بازی امروز تیم ایران به مصاف آلمان رفت و با قبول شکست 70 بر 39 مقابل این حریف، از کسب سهمیه پارالمپیک باز ماند.

تیم کشورمان که در مرحله گروهی یک برد مقابل کانادا و 2 باخت به فرانسه و هلند کسب کرده بود، در هر چهار کوارتر عملکرد بهتری نسبت به آلمان نداشت و نتایج زیر بدست آمد:

* کوارتر اول: ایران 10 - آلمان 15
* کوارتر دوم: ایران 7 - آلمان 19
* کوارتر سوم: ایران 11 - آلمان 11
* کوارتر چهارم: ایران  11 - آلمان 25

در پایان این بازی محمدحسن سیاری باز هم امتیازآورترین بازیکن تیم ایران لقب گرفت و 13 امتیاز بدست آورد.

تیم ایران پس از نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، فرصت حضور مستقیم در پارالمپیک را از دست داد و این سهمیه را تقدیم استرالیا کرد و در نهایت در آخرین فرصت کسب سهمیه پارالمپیک نیز ناکام ماند.

نکته مهم اینکه شاگردان محمدرضا دستیار سال گذشته و در رقابت‌های جهانی که به میزبانی امارات برگزار شد، هم فرانسه (89 بر 79)، هم هلند (72 بر 54) و هم آلمان (70 بر 68) را شکست داده و به مقام سوم جهان رسیده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • رده‌بندی فصل قانونی و برنامه پلی‌آف NBA