Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@09:23:11 GMT

خانواده شهدا مربیان حقیقی علم و دانش هستند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۳۴۱

خانواده شهدا مربیان حقیقی علم و دانش هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام حسن خیری در نخستین روز کاری خود در مراسم تکریم خانواده‌ معظم شهیدان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم اظهار کرد: خانواده شهدا، مادر، خواهر و برادر شهید مرکز علم و دانش هستند، اینها معلمان و مربیان حقیقی هستند و باید دائم از این بزرگواران درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درس حقیقی در این مکتب است، مکتبی که شهید سلیمانی در آن بیان قدسی فرمود «مکتب امام حسین، این کشور، کشور امام حسین است، واقعاً چنین است، کشور، کشور امام حسین  علیه‌السلام است؛ چراکه شهدا را دارد؛ خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران را دارد که ۴۰ سال این انقلاب را با خون شهیدان‌شان آبیاری کردند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ایام ماه صفر را برای شیعیان ایام حزن‌آلود و مصیبت‌باری برشمرد و عنوان کرد: این ایام مصادف است با ایام دفاع مقدس و ۴۰ سال از آن افتخارات، ایثار و رهپویی راه شهدا می‌گذرد و بحمدالله جریان شهدا موج آفریده و پیچ تاریخ را رقم زده تا تاریخ به سمت تمدن‌سازی اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور آقا امام زمان(عج) پیش رود و همه اینها به‌دلیل خون شهدا، ایثار و تربیت زیبای خانواده معظم شهداست.

خیری بیان کرد: به درخت تنومند انقلاب که با خون شهیدان آبیاری شده است، آسیبی نمی‌رسد و امیدواریم روز به روز این درخت طیبه که با خون شهدا آبیاری شده است، تنومندتر شده و آثار و برکات آن جهانی شود.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1074222 برچسب‌ها حسن خیری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم خانواده شهدا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی حسن خیری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در جمع مربیان پرورشی و مسئولان استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تبریک سال نو گفت: سالی که با میلاد امام حسن مجتبی آغاز شود و با میلاد ایشان هم تمام شود؛ سال حسنی است؛ شناخت سیره امام حسن و بهره برداری از اخلاق و معارف این امام وظیفه‌ای است که باید اعضای اتحادیه خود را موظف به انجام آن بدانند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حوادث غزه گفت: طوفان الاقصی یک نقطه عطف واقعی در جریان مقاومت بود به نوعی که شرایط پیش از آن قابل مقایسه با شرایط پس از آن نبوده و نیست. مقاومت غزه باعث آبروی اسلام و قرآن شد و به طوفان الاحرار و وعده صادق رسید.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با بیان اینکه دشمن ما احمق است و گاهی حماقت‌هایی می‌کند که لازم می‌شود سربازان جریان مقاومت سیلی مناسب را بزنند؛ گفت: جمع بندی این اقدام هم با امام مسلمین بود؛ تصمیم رهبر معظم انقلاب این بوده است که از خاک ایران مستقیم به خاک اسرائیل ضربه بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه بعد از فتح خرمشهر، هیچ حادثه و رویدادی به شیرینی و حلاوت این وعده صادق نبود؛ گفت: ۴۵ سال انقلاب اسلامی منتظر چنین لحظه‌ای بوده است. رسیدن موشک‌ها به آسمان بیت المقدس فرصتی بوده است که تاکنون نداشتیم؛ این رویداد عظیم بهار خوبی برای انجمن‌های اسلامی و دانش آموزان است.

انتخاب سوره و آیه سال ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری آیه و شعار سال ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را آیه ۶۹ سوره عنکبوت معرفی کرد و گفت: «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ» یک آیه توصیفی است که خداوند کسانی را که یک قدم در راه خدا برداشته و برای خدا کاری می‌کنند هم هدایت می‌کند و هم آنان را جز محسنین قرار خواهد داد.

نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، سوره سال ۱۴۰۳ این اتحادیه را سوره سوره معارج معرفی کرد و گفت: این سوره شباهت زیادی با سوره مومنون دارد. این سوره به قیامت و بیدار کنندگی آن اشاره کرده و با تاکید بر اهمیت نماز، مصلین را با ۱۱ ویژگی معرفی می کند، در سوره معارج تصریح شده است که هویت مؤمن با نماز شناخته می‌شود.

کد خبر 6079857 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود