Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس میرمعصوم سهرابی درباره عقد قرارداد محمد قنبری با تراکتور، اظهار داشت: با توجه به اینکه محمد قنبری بازیکن جوان و با استعدادی است و سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود، دو هفته پیش در باشگاه حاضر شد و درخصوص حضور در تراکتور مذاکره و توافق کردیم، اما با توجه به فسخ یکطرفه قرارداد با تیم قبلی‌اش، انتشار خبر عقد قرارداد به بعد از حل این مشکل موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده این بازیکن همچنان در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال است و تا مشخص نشدن تکلیف قنبری، نمی‌توانستیم رابطه قراردادی را با وی رسانه ای و تایید کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه گفت و گو با روابط عمومی این باشگاه خاطرنشان کرد: انتشار تصویر عقد قرارداد محمد قنبری با تراکتور توسط این بازیکن و قرار دادن آن در اختیار سایت‌های خبری بدون اطلاع باشگاه بی اخلاقی و اقدامی غیرحرفه‌ای بود و از نظر ما بی‌انضباطی تلقی می‌شود و به همین خاطر قطعاً برخورد انضباطی با او انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قنبری تراکتور فارس فوتبال نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد

مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه‌ها امسال تغیبر نمی‌کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه‌ای دریافت می‌کنند، اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی تاکید کرد: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به‌ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر ۲.۵ برابر الگو، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیر‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعاً با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی، چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی

رجبی مشهدی بیان کرد: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است.

۲ هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف

و گفت: پاداش صرفه‌جویی امسال همانند سال گذشته مبلغ ۲ هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: امید است امسال نیز مشترکان پرمصرف نسبت به کاهش مصرف اقدام کرده و از این جوایز برخوردار شوند.

رجبی مشهدی بیان کرد: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است.

وی درباره طرح نیروگاه سازی توسط صنایع انرژی بر مطابق قانون مانع زدایی از صنعت برق خاطرنشان کرد: تاکنون ١٧ هزار مگاوات موافقت اصولی احداث نیروگاه صنعتی صادر شده که از این میزان ١٣٦٩ مگاوات واحد نیروگاهی احداث و به شبکه سراسری برق کشور متصل شده است. این میزان تا اوج بار تابستان امسال به ١ هزار و ٨٧١ مگاوات خواهد رسید.

مدیرعامل توانیر افزود: صنایع نیروگاه ساز علاوه بر این که می‌توانند برق مازاد خود را به صنایع دیگر صادر کنند، حتی اگر موفق به انجام این کار نشوند، صنعت برق با قیمت‌های جذابی برق آن‌ها را خریداری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: صنایعی که در این طرح مشارکت نکرده و مبادرت به ساخت نیروگاه نکردند، در اولویت برنامه‌های مدیریت مصرف صنعت برق در دوره اوج بار تابستان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: صنایع سازنده نیروگاه، مطابق با ظرفیت ایجاد کرده از این برنامه‌ها معاف خواهند بود.

افزایش ۸ هزار مگاواتی ظرفیت تولید برق

مدیرعامل توانیر در باره برنامه‌های صنعت برق برای تابستان گفت: برای این منظور ۱۸۰ برنامه در ۶ محور تدوین شده است که بخشی از آن به توسعه ظرفیت نیروگاهی مربوط می‌شود. تاکنون ۸ هزار و ۵۸۳ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده شده که بخشی از آن مربوط به نیروگاه‌های تازه احداث شده است بخشی نیز مربوط به نیروگاه‌هایی است که توسط صنایع احداث شده اند.

وی با اشاره به تعریف ۷۷ پروژه عملیاتی در بخش انتقال گفت: از این تعداد اکنون ۳۰ پروژه برق دارشده است. ۳۹ پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت و ۲۶ پروژه نیز تا پایان اردیبهشت به بهره برداری خواهند رسید.

وی حجم ترانسفورماتور‌های این بخش را هفت هزار و ۶۰۰ مگاولت آمپراعلام کرد و گفت: هفت پروژه بهبود هم در دست اجرا است که میزان سرمایه گذاری برای این پروژه‌ها ۹ هزار میلیارد تومان است.

رجبی مشهدی افزود: یکی از این پروژه‌ها خط انتقال دریایی است که اخیر توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی هادی مورد نیاز آن احداث شده است. این خط انتقال حدود ۱۳۰۰ متر است که برق را از جزیره به سرزمین اصلی و بالعکس انتقال داده و نقش مهمی در مدیریت برق دارد.

وی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه هیات وزیران چاه‌های کشاورزی که ۵ ساعت مشارکت در مدیریت مصرف داشته باشند، ۱۹ ساعت باقی مانده برق آن‌ها رایگان است. در صورتی که مشارکت بیشتر از ۵ ساعت باشد، پاداش نقدی شامل آن‌ها خواهد شد و کشاورزان اگر ۸۰ درصد دیماند مصرفی خود را از انرژی خورشیدی تامین کنند از برنامه‌های مدیریت بار معاف خواهند شد.

شناسایی بیش از ۸ هزارمرکز غیرمجاز رمزارز

مدیرعامل توانیردر باره فعالیت مراکز استخراج رمزارز، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸ هزار مرکز غیرمجاز رمزارز شناسایی شده که ۸۰۰ مگاوات معادل مصرف این مرکز‌ها بوده است. اگر قرار بود برای تامین برق آن‌ها نیروگاه احداث می‌شد باید ۱۱۰۰ مگاوات نیروگاه می‌ساختیم. بر اساس قانون جدید این دستگاه‌ها امحا می‌شوند و معادل ۱۰۰ برابر تعرفه‌های برق جریمه خواهندشد.

وی افزود: مراکزمجاز نیز بر اساس ضوابط قانونی می‌توانند از ۱۲ شب تا ۷ صبح از ماینر‌ها استفاده کنند و اگر از تابلو برق سبز برق مورد نیاز را خرید کنند محدودیتی ندارند.

تغییر ساعت ادارات؛ از ۱۵ خرداد

رجبی مشهدی در باره تغییر ساعت ادارات از خرداد ماه، افزود: بر اساس ماده ۴ مصوبه هیأت وزیران تغییر ساعت کاری را خواهیم داشت و اگر تغییری در این زمینه اتفاق بیفتد اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: از ۱۵ خرداد تغییر ساعت کاری را خواهیم داشت.

مقاصد صادرات برق ایران

مدیر عامل توانیر خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که بخش خصوصی در صادرات و ترانزیت برق مشارکت کند. در گام اول افغانستان، پاکستان و ترکیه و عراق با ظرفیت ۳۰۰ مگاوات امکان صادرات وجود دارد.

وی ادامه داد: قطعاً این به توسعه سرمایه‌گذاری تجدیدپذیر‌ها کمک خواهد کرد و بر این اساس تولیدکنندگان برق تجدیدپذیر می‌توانند ۸ ماه برق خود را صادر کنند و ۴ ماه دیگر برق را در تابلو برق عرضه کنند.

مدیرعامل توانیر گفت: سال گذشته ۶۰۰ مگاوات تبادل برق را با ترکیه داشتیم.

رجبی مشهدی افزود: برنامه ریزی کردیم برای نهایی کردن بخش تجاری خرید و فروش برق با بازار منطقه‌ای در کشور ترکیه هیاتی به زودی به ترکیه سفرداشته باشند. اگر این امکان نهایی شود تجارت با کشور ترکیه فراهم است.

مدیرعامل توانیرخاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ۵۰۰ مگاوات واردات برق از کشور‌های ترکمنستان و ارمنستان داشته باشیم.

مردم در مناطق عادی از کولرگازی استفاده نکنند

رجبی مشهدی از مردم در مناطق عادی خواست از کولرگازی استفاده نکنند تا مشمول هزینه‌های سنگین برق نشوند.

وی گفت: پیش بینی کرده ایم امسال ۱۱۰ ترابایت ساعت از برق مورد نیاز از طریق بورس تامین شود.

مدیرعامل توانیر از شارژ حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع برق برای خرید برق خبرداد و گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان چهارشنبه گذشته شارژ شد. ۵۰۰ میلیارد تومان هم این هفته شارژ خواهد شد البته حداقل دو هزار میلیارد تومان ماهانه شارژ می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • تکلیف «سرزمین شعر» روشن شد
  • تکلیف ۲ گروه مشخص می‌شود