Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تراکتور دلیل منتشر نشدن جذب رسمی محمد قنبری را توضیح داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی درباره عقد قرارداد محمد قنبری با این تیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه محمد قنبری بازیکن جوان و با استعدادی است و سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود، دو هفته پیش در باشگاه حاضر شد و در خصوص حضور در تراکتور مذاکره و توافق کردیم اما با توجه به فسخ یک طرفه قرارداد با تیم قبلی‌اش، انتشار خبر عقد قرارداد به بعد از حل این مشکل موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: پرونده این بازیکن همچنان در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال است و تا مشخص نشدن تکلیف این بازیکن، نمی‌توانستیم رابطه قراردادی را با وی رسانه ای و تایید کنیم.

سهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: انتشار تصویر عقد قرارداد محمد قنبری با تراکتور توسط این بازیکن و قرار دادن آن در اختیار سایت‌های خبری بدون اطلاع باشگاه بی اخلاقی و اقدامی غیرحرفه‌ای بود و از نظر ما بی‌انضباطی تلقی می‌شود و به همین خاطر قطعاً برخورد انضباطی با او انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور استانی ورزشی محمد قنبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898801

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد