Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی بانوان شاغل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد با موضوع زنان و مقاومت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، نشست یادشده با حضور میثم شهنیانی مدیرعامل و جمعی از مسئولان و بانوان شاغل در شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، 5 مهرماه 1399 در تالار طوبی مجموعه دویست دستگاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نشست با خوش آمدگویی و بیان نقش موثر بانوان از سوی مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد آغاز شد.
مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد با گرامی داشت مقام 6420 بانوی شهیده در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نکته قابل توجه حضور 500 تن از بانوان شهید به صورت مستقیم در میادین جنگ می باشد. البته نقش آفرینی بانوان مسلمان ایرانی در مبارزه با دشمنان از گذشته های دور بر کسی پوشیده نیست. برای نمونه می توان از حضور بانوان در نهضت تنباکو در انقلاب مشروطه و دوران کشف حجاب نام برد.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس زنان ایرانی با الگوبرداری از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)، این دفاع را به اوج خود رساندند؛ به گونه ای که در عرصه‌های میدانی در گیلان‌ غرب، شادگان و سوسنگرد شیر زنان حضور فعال داشته و با دشمن مبارزه نموده و تنی چند از دشمنان را از پا درآورده و یا به اسارت گرفتند. همچنین خانم نواب صفوی در کنار شهید چمران اسلحه به دست گرفته و با دشمن جنگیده، که چنین حرکتی شایسته تقدیر است.
شهنیانی در ادامه گفت: اگر صبوری، همت، ایثارگری و کمک‌رسانی این شهدای بزرگوار نبود، پیروزی‌ های بزرگ شکل نمی‌گرفت.
مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد در پایان سخنان خود تاکید داشت: خدا را بسیار شاکریم که تلاش و همت زنان ایرانی در وجود بانوان پرتلاش و زحمت‌کش شرکت ایده پردازان صنعت فولاد تولد خاص و ویژه ای داشته است. به گونه‌ای که هر زمان مسئولیت‌های سخت و خطیر به این بانوان سپرده شده، در اسرع وقت کار به سرانجام رسیده است. جا دارد از تمامی بانوان زحمت کش این شرکت تشکر نمایم.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، بخش پایانی این نشست سخنرانی خانم اخلاقی کارشناس صدا و سیمای مرکز خوزستان در خصوص بررسی مسائل روز و اجتماع و نقش موثر بانوان بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران