Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «علیرضا احمدی» روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای دانشکده بهداشت و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: بخش بین‌الملل دانشگاه از سال ۹۵ با جذب ۲۳ دانشجوی خارجی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این آیین گفت: انتظار می‌رود که با مسوولیت پذیری و همدلی تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان، تمام دانشکده ها، بویژه دانشکده های بهداشت و امور بین الملل با تمام توان در راه پیشبرد اهداف دانشگاه و ارتقا کیفی علمی و آموزشی گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر «حبیب الله خزایی افزود: اعضای هیات علمی و روسای دانشکده های دانشگاه همواره در این خصوص احساس مسوولیت داشته و تمام امکانات و پتانسیل های موجود و همچنین توان علمی خود را در راه موفقیت و پیشرفت دانشگاه بکار گرفته اند.

او گفت: از زحمات دکتر پاسدار رییس پیشین دانشکده بهداشت سپاسگزارم، هم اکنون دانشکده بهداشت از فعالترین دانشکده ها در حوزه علمی و پژوهشی است.

وی اظهار داشت: با توجه به سوابق علمی و کاری که دکتر پاسدار دارند، به طور قطع در سمت جدید به عنوان مدیر امور بین الملل دانشگاه می توانند منشاء اقدامات بسیار خوب و تاثیر گذاری باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به توانمندی های بالای دکتر احمدی و مشارکت تمامی مجموعه دانشکده بهداشت شاهد نتایج درخشان تری در این دانشکده باشیم.

وی همچنین گفت: امیدوارم در این دوره با قبول مسوولیت دکتر پاسدار و دکتر احمدی گام های خوبی در دانشکده بهداشت و امور بین الملل برداشته شود که همچون گذشته باعث افتخار برای دانشگاه باشند.

رییس جدید بخش بین الملل و رییس سابق دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این آیین گفت: دانشکده بهداشت کرمانشاه با همکاری اساتید توانمند و مجرب، در عرصه های آموزشی و پژوهشی و توسعه کمی و کیفی گروه های آموزشی، آزمایشگاه های تخصصی، مراکز تحقیقاتی و توسعه روش های نوین آموزشی فعالیت قابل توجهی داشته است.

دکتر «یحیی پاسدار» افزود: کسب رتبه های برتر کشوری در مقاطع دکترا ی تخصصی و کارشناسی ارشد توسط دانشجویان پر تلاش رشته مهندسی بهداشت محیط از افتخارات این دانشگاه در سالهای اخیر است. 

وی اظهار داشت: گروه های آموزشی در این دانشکده شامل آمار زیستی، آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، اپیدمیولوژی، بهداشت عمومی، مهندسی بهداشت حرفه ای و مهندسی بهداشت محیط است.

او تصریح کرد: اکنون در این دانشکده در رشته های علوم تغدیه، بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی، آموزش بهداشت، اپیدمیولوژی، ایمنی مواد غذایی و بهداشت حرفه ای در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو داریم.

وی همچنین اضافه کرد: همچنین ۲ رشته تحصیلی در مقطع دکترا از جمله دکترای مهندسی بهداشت محیط و دکترای آمار زیستی و همچنین  دوره Ph.D Research اپیدمیولوژی در این دانشکده تاسیس شده است.

پاسدار گفت: رتبه های کسب شده توسط دانشکده بهداشت نتیجه تلاش و همدلی همه اساتید و پرسنل این بخش است.

ایزدی؛ رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: دانشجویان خارجی با کسب آموزش ها و مهارت‌های لازم در رشته تحصیلی خود می توانند تبلیغ مثبتی برای دانشگاه و کشور محسوب شوند که افزایش جذب دانشجویان خارجی و پیشرفت دانشگاه در زمینه توریسم آموزشی را به دنبال خواهد داشت، بنابر این باید کیفیت آموزشی در این بخش افزایش یابد.

در پایان مراسم، ابلاغ دکتر احمدی به عنوان رییس جدید دانشکده بهداشت و دکتر پاسدار به عنوان مدیر امور بین الملل و رییس پردیس خودگردان دانشگاه، توسط معاونت آموزشی دانشگاه تقدیم آنها شد و از زحمات دکتر پاسدار رییس سابق دانشکده بهداشت و همچنین دکتر احمدی مدیر سابق امور بین الملل، قدردانی شد.

به گزارش ایرنا؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه در سال ۱۳۴۷ با مدرسه عالی پرستاری کار خود را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۵۴ با تبدیل شدن به دانشکده پزشکی به خدمت رسانی به مردم خطه غرب کشور همت گماشت.

دانشکده پزشکی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۳۶۴ با تبدیل شدن به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه قوام بیشتری گرفت و علاوه بر امر درمان و آموزش به پژوهش، نوآوری و تلاش برای پیشرفت علوم پزشکی و پیراپزشکی پرداخت.

این دانشگاه هم اکنون دارای هشت معاونت، هشت دانشکده، هفت مرکز آموزشی درمانی در شهرستان کرمانشاه، ۱۷ بیمارستان و ۱۴ شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها است.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقروکلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.

۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمارها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه دانشجو آموزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه دانشجو آموزش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه دانشجو آموزش اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشکده بهداشت امور بین الملل مهندسی بهداشت علوم پزشکی دکتر پاسدار دکتر احمدی دانشکده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تدابیر لازم در حوزه بهداشت برای مأموریت ویژه شب‌های قدر صورت پذیرفته است و  همه خادمان حوزه بهداشت برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در این ایام آماده هستند.

دکتر حمیدرضا قربان‌زاده افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران مراکز ۵ گانه سطح شهر مشهد و همچنین روئسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های حوزه بهداشت در حرم مطهر رضوی، بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد، تکایا، هیأت مذهبی و دیگر محل‌های برگزارکننده مراسم احیاء تأکید شد.

وی همچنین  با اشاره به اینکه در دور نخست سفر‌های نوروزی امسال شهر‌های کاشمر، خواف و رشتخوار جزو شبکه‌های مؤفق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در حوزه بهداشت بود، بیان کرد: این شهر‌ها همچنین با مدیریت خود در بقاع متبرک،  امامزادگان سید مرتضی (ع)، سید حمزه (ع) و آرامگاه شهید مدرس، از حوادث ترافیکی پیشگیری و از مسمومیت‌های غذایی و  منواکسیدکربن، و بروز مشکل در زائران و مسافران نوروزی جلوگیری کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین به استقرار تیم‌های بهداشتی در کمپ غدیر، زائر شهر رضوی، داخل و محدوده حرم مطهر رضوی و دیگر محل‌های پر جمعیت در اسکان و تردد نیز اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم