Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی آن در البرز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و انجام تحقیقات گسترده شبانه‌روزی سرانجام سه سارق حرفه‌ای سابقه‌دار را در استان البرز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی موفق به دستگیری آنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال سارقان دستگیر شده به پلیس آگاهی قزوین، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی و تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت خودرو و ۷۰ فقره لوازم داخل خودرو با همکاری ۲ مالخر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار حاجیان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ مالخر و کشف تعدادی از اموال مسروقه، سهل‌انگاری و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت را علت عمده وقوع بیشتر این سرقت‌ها اعلام و از شهروندان خواست تا با مجهز کردن خودروهای خود به تجهیزات حفاظتی و امنیتی از وقوع سرقت آن پیشگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: متاسفانه برخی از شهروندان با وجود داشتن پارکینگ در ساختمان محل سکونت خود، با پارک خودرو در کوچه و یا خیابان بدون استفاده از قفل فرمان، پدال و سایر تجهیزات ایمنی زمینه را برای ارتکاب جرم توسط سارقان مهیا می‌کنند.

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج