Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مصطفی فتاحی معاون عمرانی فرمانداری بافق گفت: فرآیند ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در بهمن ماه سال ۹۸ آغاز شد که ۱۴۰  سهمیه به شهرستان بافق اختصاص یافت.

او افزود: ۵۲۰ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و تا پایان شهریور ماه ۱۰۲ نفر افتتاح حساب نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی ادامه داد: ۷۲ نفراز کسانی که وجه مورد نیاز را واریز کرده و پرونده خود را تکمیل کرده اند، در جلسه ای اراضی این افراد با قرعه کشی مشخص شد.

فتاحی تصریح کرد: متقاضیانی که در فاز اول شرکت کرده اند با تکمیل پرونده خود در بنیاد مسکن و پس از آن با مراجعه به شهرداری و اخذ پروانه ساخت، می‌توانند عملیات ساخت مسکن خود را آغاز کنند.

معاون عمرانی فرماندار بافق افزود: در شهرستان بافق محدودیتی برای واگذاری زمین در طرح اقدام ملی به متقاضیان وجود ندارد و قرار است  مجددا از متقاضیان دارای شرایط لازم، در سه گروه کارگران، فرهنگیان و نیرو‌های نظامی ثبت نام به عمل آید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن طرح اقدام ملی متقاضیان مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. به دنبال تایید صلاحیت متقاضیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یکم اردیبهشت، دوشنبه سوم اردیبهشت در فرابورس ایران مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه برگزار و در نهایت به صورت رسمی این مقدار از سهام این دو باشگاه به متقاضیان واگذار شد.

دریافت 109 MB

خبرنگار: نیما علیپور / تصویربردار: یزدان قربانی، اسماعیل گلرخ / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت