Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:12:00 GMT

بساط کرونا از مراکز تعویض پلاک کرمان جمع می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۹۱۴

بساط کرونا از مراکز تعویض پلاک کرمان جمع می‌شود

صف های تعویض پلاک در مراکز پلیس راهور علاوه بر معطلی مراجعه کنندگان، باعث شکل گیری تجمعات و شلوغی بیش از از حد در این اماکن شده است که با شروع اپیدمی بیماری کرونا طرح های مختلفی از قبیل کاهش روزهای خدمات رسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی و غیره در این مراکز انجام شد، اما نتوانست به کاهش ازدحام کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی راه حل بسیار مناسبی برای ساماندهی و نظم بخشیدن به مراکز تعویض پلاک است که علاوه بر تسهیل امور و صرفه جویی در وقت شهروندان، از آنها در برابر خطرات ویروس کرونا محافظت می کند.

هر چند ارائه خدمات الکترونیکی راهکار بسیار خوبی برای خدمت رسانی به افراد است، اما مسئولان پلیس راهور باید پیش بینی های لازم را نسبت به ارائه خدمات به افرادی که دسترسی به امکانات نوین ندارند انجام دهند تا همه بطور یکسان از مزیت های این طرح برخوردار شوند.

استقبال شهروندان از نوبت دهی الکترونیکی تعویض پلاک

زهرا فهیمی یکی از شهروندانی که برای انجام امور تعویض پلاک خودرو خود به مرکز تویض پلاک شهر کرمان مراجعه کرده است با اشاره به شلوغی صف برای تعویض پلاک گفت: حدود ۲ ساعت است که در این مرکز منتظر انجام کارهای خود هستم و دیروز هم مراجعه کردم که به دلیل نقص مدارک مجبور شدم بقیه کار را امروز پیگیری کنم.

وی اظهار داشت: اگر کارهای تعویض پلاک مثل استعلام و پرداخت وجه الکترونیکی  غیرحضوری شود در وقت همه صرفه جویی می شود و نیاز به مراجعه حضور و معطلی نیست.

این شهروند کرمانی تاکید کرد: اغلب افراد از ماسک استفاده می کنند، اما چون فاصله گذاری رعایت نمی شود، خطر سرایت بیماری کرونا وجود دارد که مسئولان باید فکری برای آن بکنند.

عباس سلطانی  ساکن یکی از شهرهای اطراف کرمان به مرکز تعویض پلاک آمده است  ضمن گلایه از شلوغی این مرکز گفت: شهر کرمان با وسعت و جمعیت زیاد همراه با مناطق تابعه فقط یک مرکز تعویض پلاک دارد و این در حالی است که از سایر نقاط استان و کشور نیز مراجعه کننده وجود دارد که جز سرگردانی و تلف شدن وقت شهروندان، خطر بیماری کرونا هم وجود دارد.

وی افزود: اخذ استعلام ها زمانبر است و تعداد باجه ها نیز به هیچ وجه پاسخگوی مراجعه کنندگان نیست و تعویض پلاک برای افراد یک کار سخت و اعصاب خوردکن تبدیل شده است.

این مراجعه کننده تصریح کرد: حتما نوبت دهی اینترنتی به نفع مردم است تا اینچنین شلوغی و ازدحام بوجود نیاید و مراجعه کنندگان رضایت داشته باشند.

مراجعه به مرکز تعویض صرفا با نوبت دهی اینترنتی است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک خودرو گفت:  نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک کرمان در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند و تسهیل روند ارائه خدمات در این مرکز از روز سه شنبه هشتم مهرماه بصورت اینترنتی انجام می‌شود.

سرهنگ یوسف نجفی افزود: شهروندان به منظور دریافت نوبت از مرکز تعویض پلاک می توانند از ۲ مسیر سایت اینترنتی به آدرس WWW.nobatdehi.epolice.ir و نیز از طریق لینک آدرس نوبت دهی در سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند.

وی تاکید کرد: از زمان آغاز نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک به هیچ عنوان امکان پذیرش حضوری  وجود ندارد و در صورت حضور نیافتن به موقع شهروندان، نوبت آنها باطل شده و باید مجدد اقدام به دریافت نوبت نمایند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در صورتی که امکان ارائه خدمات به آن دسته از شهروندانی که دارای نقص مدارک بوده مقدور نباشد،  ارائه خدمات پس از رفع نقص و در همان روز و بدون اخذ نوبت مجدد امکان پذیر بوده لکن خدمات در روزهای بعدی صرفا پس از اخذ نوبت در سامانه مذکور مقدور خواهد بود.

وی تصریح کرد: پلیس آمده خدمات رسانی با تمام توان است، اما سلامت مردم نیز اهمیت زیادی دارد و شهروندان در مراجعه به تعویض پلاک در وقت تعیین شده حتما مراجعه کنند و از آوردن همراه و افراد غیر ضروری خودداری کنند.

برچسب‌ها تعویض پلاک ویروس کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعویض پلاک ویروس کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران تعویض پلاک ویروس کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران اخبار کنکور پلیس راهنمایی و رانندگی نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی

به گزارش قدس آنلاین، کیان دهراب‌پور درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان