Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  زکریا رستمی  با بیان اینکه خرداد امسال در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ثبت نام کردم، اظهار داشت: در این طرح برنده خرید یک دستگاه رانا پلاس شدم و در آن زمان 37.4 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کردم.

 

وی با بیان اینکه در قرارداد ما ذکر شده بود که قیمت خودرو بر مبنای قیمت روز محاسبه می‌شود، گفت: در حال حاضر قیمت جدید رانا پلاس از سوی ایران خودرو 145 میلیون تومان تعیین شده است، به طوری که برای تحویل این خودرو در موعد تحویل مهرماه باید 107.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز شود.

 

رستمی تصریح کرد: در شرایطی شاهد افزایش بیش از حد قیمت رانا پلاس هستیم که خودروهای هم‌رده این خودرو، قیمتی پایین‌تر از آن دارند به طوری که پژو206 صندوقدار با قیمت 106 میلیون تومان عرضه می‌شود و حتی قیمت پژو207 نیز که آپشن‌های آن به اندازه رانا پلاس است، از این خودرو ارزان‌تر است. در مورد دنا نیز همین مسأله صادق است.

 

وی ادامه داد: موعد تحویل برخی خریداران خرداد سال آینده است که معلوم نیست تا آن زمان قیمت این خودرو چقدر افزایش خواهد یافت.وی افزود: در تماس با شرکت ایران خودرو، به ما اعلام کردند که ممکن است خودروی جایگزین برای این محصول ارائه کنند، اما درخواست ما این است که قیمت‌گذاری عادلانه برای راناپلاس صورت گیرد.

 

فارس2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رانا پلاس اقتصاد جام نیوز ایران خودرو میلیون تومان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی دومین دوره جشنواره بزرگ اصناف این بانک، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، با حضور نمایندگانی از واحدهای نظارتی بانک برگزار شد و طی آن برندگان سه فقره جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی 200 میلیون ریالی، 223 جایزه امتیاز تسهیلات 5 میلیارد ریالی، 520 جایزه امتیاز تسهیلات 2 میلیارد ریالی و 635 جایزه امتیاز تسهیلات 1 میلیارد ریالی مشخص شدند.

در دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک که با شعار «این تجارت سودمند است» از دهم شهریور تا پایان دی‌ماه سال 1402 برای مشتریان بخش اصناف بانک تجارت برگزار شد، بالغ بر 176 هزار نفر از مشتریان بخش اصناف حایز شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده آنان برای شرکت در قرعه‌کشی به حدود 304 میلیون امتیاز بالغ شد.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت شامل صاحبان واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها بزودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دنا گران شد